9.9.11

Deze Week Zag Ik: een Binnenkijker






Uit handen van een koerier ontving ik vanochtend dit exemplaar van 
Little Thing Magazine uit Hong Kong. Een mooi, hip blad 
met daarin een Binnenkijker in ons ganse Huis. 
klik op de foto's om te vergroten
We kijken er al de hele dag naar. Met lichte verbijstering 
- het leest bijvoorbeeld van achter naar voor 
en we vragen ons steeds af wat er nou eigenlijk staat - 
maar vooral met trots. 

Deze week was gevuld met zoveel moois. Een heel Bijzondere ontmoeting
veel plannen en nieuws, de heerlijke structuur van weer-schoolgaande
 kinderen, de Geboortekaart die ik mocht tekenen voor mijn zeer aanstaande 
Neef of Nicht. Je ziet, ik tel mijn zegeningen alvast een beetje. 
Een voorschotje, Zondag meer. 



DWZI een initiatief van Roos en Daan. 
Klik HIER naar alle andere deelnemers






23 opmerkingen:

  1. Wow gaaf zeg! en wat een superleuk huis...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heerlijk plekje als ik het zo zie! Wat een fijne kleuren en spulletjes bij elkaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat bijzonder! Zeker iets om trots op te zijn! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh mooi zeg! Die kleuren inderdaad. Ik de foto van de tekst naar een Aziatische vriendin gestuurd, hopelijk kan ze vertellen wat er staat, ik laat het je weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow ik zou ook heel trots zijn en vooral heel gelukkig omdat je iedere dag in zo'n mooie omgeveing mag zijn met heerlijke spulletjes om je heen! Erg grappig die tekst met goed te lezen namen en sommige woorden.
    Hoe komen ze vanuit Hong Kong bij jullie terecht????

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie reportage van een prachtig huis! Geweldig zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal prachtig, verrukkelijk plekje, wauwie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi huis!!!!!! Logisch dat ze daar wel een paar pagina's mee willen vullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Martine's Deram House? Ik neem aan dat dat precies is hoe Aziaten "dream" uitspreken (mijn schoonmoeder zou het zeker zo zeggen!).
    Voor straks: sweet derams dan maar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi huis heb je zeg! Vooral heel veel leuke details die het hem doen. inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohh, cool zeg en wat een ontzettend gaaf kijkhuis. Echt zo'n huis waar je ogen te kort komt. Leuk leuk geniet ervan, reden genoeg om trots te zijn.

    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooooh, super!!!!!
    Geniet ervan en je mag héééél trots zijn!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk zeg, zo een blad waar je huis in staat! lekker gezellig is het daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuk! chinees of japans? gefeliciteerd hoor! groet rian

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hmmm, helaas, ze kon er niet veel van maken, ander soort chinees schijnt?? Jammer....

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk om je eigen huis zo mooi gepresenteerd te zien! Een verlaat DWZI-rondje bracht me hier, kom je ook nog bij mij?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat moet wel heel erg fijn voelen zeg, in een blad staan. En wat een gaaf huis hebben jullie! Genieten zeg.

    BeantwoordenVerwijderen