11.9.11

Count your blessings #7


Er waren veel Zegeningen te tellen, de afgelopen tijd. Een met liefde gemaakt, handgeschreven brief van een enthousiaste klant, een ononderbroken gesprek van drie uur in een Amsterdams café dat nog steeds fijn nagalmt. De 6 (!) zwaluwspeldjes die ik na lang zoeken vond bij de kringloop (mijn moeder droeg er één in de jaren '80, op een kek synthetisch sjaaltje. Hoge sentimentele waarde dus). De kringlooproute liep door de prachtige kop van Friesland en het gezelschap was heel goed. 


Meer Zegeningen zien? 
Effie - Saskia - Maartje - Iris - Debora - Mireille - Belinda – Tabitha - Marit - Froukje - Leontien– Esther – Anne – Arnika – Marielle – Judith – MaartjeMaureen – Marie-Lu - Suus - Aukje -  Jolanda - Esther - Marlous – Anki - Sacha - Carla - Tess - Sjaantje  - Isabelle

14 opmerkingen:

  1. Wauw die speldjes..
    wat een wereld vondst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige blessings! Die vogeltjes, gaaf.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Handgeschreven brieven zijn inderdaad super leuk om in je brievenbus te vinden. En die zwaluwen: fantastisch

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toe maar, 6 tegelijk nog wel! Bofkont! :)
    En goeie gesprekken zijn goud waard!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je post zo mooi!!!
    Geweldig om te mogen ontvangen...
    En de zwaluwtjes....♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie speldjes en fijne blessings! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn allemaal! Ik houd ook zo van handgeschreven brieven, zelf schrijven maar ook ontvangen. Kleine cadeautjes. En dat gesprek klinkt bijzonder, om te koesteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ben ik jaloers op die speldjes! Ik spaar ze al jaren, maar vind ze niet vaak...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. he spanjer en van twist :-) fijnnnn!

    BeantwoordenVerwijderen