21.8.11

Count your blessings #6



Onze laatste vakantieweek samen was er niet één om over naar huis te schrijven. Maar mooie rommelmarktvondsten maken al-tijd al-les Goed. We scoorden er de afgelopen maanden een aantal die pas deze week een plek vonden in huis. Er werd opgeruimd. Plaats gemaakt voor nieuwe schatten.
Kers op de taart was het - ogenschijnlijk- lege fotoalbum waarin bovenstaande foto's verstopt bleken te zitten. Ze waren het gesprek van de dag.
Het Effect van Zijn veranderend kapsel op zijn Gezin als terugkerend thema. Totdat we -na menig hilarische analyse-ontdekten, dat schijn hier bedriegt.

Welk klein geluk sierde jouw week? 

Wil je meer blessings zien? Het aantal Tellers groeit iedere week. 
Bij Anki vind je een overzicht. 

19 opmerkingen:

  1. Ik zag 't ook!! lig hier he-le-maal in een deuk!
    Geweldig!

    groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha....ik dacht eerst ook "Tjee wat een kuif".
    Totdat ik las, dat ik iets beter moest kijken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke rommelmarktvondsten heb je gedaan :-)
    haha, leuke foto. Is dit een familieportet van jouw familie of zomaar gevonden op de rommelmarkt?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, ik zag die 'kuif' ook meteen! Heb je die Maja de Bij ook gescoord: ge-wel-dig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig die foto's. Je kan je niet meer voorstellen dat dat vroeger doorging voor standaard. Hilarisch dat haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige foto! Zo zie je maar weer, soms heb je niet eens een computer nodig om effect te creeeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke verzameling uiltjes en wat cool Maja de Bij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gisteren kreeg Kleine Broer een cd met dierenkinderliedjes, inclusief Maja! Ik was al melig mee aan het zingen, maar deze foto maakt de retro stemming compleet :-)
    (en yep, ik ook in de haartruc getrapt!)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hihihi. Die twee foto's... ik zag het niet meteen! Dat vind ik nou grappig :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wahahaha, fantastisch die foto's! Er is een verzamelsite van (www.awkwardfamilyphotos.com) en daar hoort deze echt thuis! Rommelmarktvondsten maken inderdaad alles goed al helemaal hilarische als deze.

    Ik hoop dat het ritme komende week jullie goed doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik sluit me helemaal aan bij deze opmerkingen van iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha :D

    En Maja de bij, leuk was dat altijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het net Willem van Hanigem ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hilarisch! En ik vind je uiltjes super.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hier ook een groot fan van je maja de bij!
    (en van de gevonden foto's)
    ik zou vreselijk benieuwd zijn wie het zijn.....

    BeantwoordenVerwijderen
  16. LOL! ik zag het niet tot ik het las. wat een geweldige vondst!

    BeantwoordenVerwijderen