14.8.11

count your blessings #5

Menigeen verzucht bij het zien van mijn winkelcollectie dat het toch wel heerlijk moet zijn: zelfstandig tussen zoveel mooie spullen. En telkens beaam ik dat volmondig. Ook al het is heel hard werken, ik tel dagelijks mijn zegeningen.


Speuren naar nieuwe papierwaren en boeken, één van mijn favoriete bezigheden. Vaak op eigen initiatief, maar ook regelmatig valt er 'zomaar' iets op de mat. Deze dikke catalogus van Steidl bijvoorbeeld. Een boek op zich. Ik ben er al de hele ochtend zoet mee en word er zooo gelukkig van!

John Cohen - The High Lonesome Sound
The legacy of Roscoe Holcomb

Massimo Vitali - Landscape with Figures

Alan Govenar - Jasper, Texas: The Community Photographs of Alonzo Jordan
Hoe prachtig ook, fotografieboeken vallen toch echt buiten de kaders van mijn winkelcollectie. Maar er staan al wel een paar op mijn verlanglijstje!
Het goede nieuws: na de mails en reacties op mijn vorige Count kan ik wél vast verklappen dat Cutting Edges binnenkort in de collectie komt. Ook zo'n juweel: 225 pagina's vol inspirerende papiercollages voor E 39,95.
Wil je er ook één? Mail dan even.

Meer geluk zien?
Anki, Judith, Maartje, Iris, Debora, Belinda, LeontienMaureen, Effie, Tabitha, Froukje, Marit, Esther, Anne, Arnika en Mireille

11 opmerkingen:

  1. O wat fijn! Ik sta al op je bestellingenlijstje? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zulke cadeautjes op je deurmat, zijn zeker om van te genieten....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En bij mijn zegeningen hoort jouw winkeltje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat heerlijk, zulke mooie boekjes!! En wat is dat voor prachtige achtergrond, een tafelkleed? Of papier? Schitterende print!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmmm... mooie fotoboeken: heerlijk! Helemaal als ze 'zomaar' op je deurmat liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie fotoboeken, dat is inderdaad genieten! Zo is de catalogus van Toast ook altijd een feest!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Anki zie hier voor 't mooie papier: http://www.eennieuwavontuur.com/c-1103935/mooi-papier/ van Rie
    @Iris ja hoor, staat genoteerd! Ik hou je op de hoogte.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kunnen omgeven met mooie spullen maakt het allemaal net ietsje leukers. Mooi boek trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen