13.7.11

Tape & Win

Terwijl de Tapestrijd in volle gang is (doe jij al mee?) ontvingen we een ge-wel-dige tip: Mt heeft in samenwerking met Sincol Wallcoverings een masking-tape-behang-serie uitgebracht!





Eigenlijk gewoon tape, maar dan superbreed. Op de wand te plakken zoals het je belieft.




En óf dat belieft.
Ik had nét een muurtje gesausd, maar het volgende plan ligt alweer op de plank.

Wat doe jij met je Masking Tape? Draag ons je Tip, DIY-idee of creatie aan en maak kans op een Enorm Tape Pakket. Je kunt nog tot 31 juli een geplakt project insturen of -mailen. Kijk hier voor verdere informatie.

3 opmerkingen:

  1. Prachtig !!


    groetjes
    Eline's Photography

    ps: kom zeker ook is langs mijn blogje, en laat dan zeker een berichtje achter
    (vergeet ook zeker mijn GIVE-AWAY niet uit het hoofd)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig idee! Hier nu ook even geen muur over.. maar het komt zeker in het "wat ga ik misschien ooit nog eens gebruiken-inspiratieboekje".

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi zeg, met die brede tape. Het effect doet me denken aan Scholten en Baijings. En daar ben ik echt verliefd op.

    (Een tijd geleden heb ik trouwens een boek en wat kaarten bij je besteld: ben volgens mij vergeten te melden dat het een feest was om het pakketje binnen te krijgen!)

    BeantwoordenVerwijderen