24.7.11

count your blessings #3


Deze week was ik - en mijn huisgenoten met mij - 
blij met het herfstweer. De administratie moest gedaan worden, 
er moest nodig uitgeslapen worden, alle Lego-Bouwplannen 
uitgevoerd, die door de volle schoolweken al tij-den 
op de plank lagen. En als het niet zuks Petweer was, 
hadden we vast geen weekje Denemarken geboekt. 

Zin in meer Klein Geluk? Kijk eens bij Effie - Anki - Maartje - Iris 
 Debora - Mireille - Belinda – Tabitha - Marit - Froukje 
Leontien – Esther – Anne – Arnika

10 opmerkingen:

  1. oh denemarken, wauw, die staat ook nog op mijn lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kijk, dat is positief omgaan met tegenslag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Precies,
    Bekijk het leven van de zonnige kant,
    Het brengt je zoveel meer moois!
    Heel veel plezier in Denemarken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eerlijk is eerlijk; met slecht weer doe ik ook meer in huis;-)

    Fijne vakantie in Denemarken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ow heerlijk, Denemarken in het vooruitzicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. MMm Denemarken, ben jaloers!! En op jullie gave tuin ook. :)
    Geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier waren we eigenlijk ook "blij" met het regenweer, want we hadden een boel te doen IN huis en bui mooi weer zijn we sowieso buiten te vinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is nog eens positief denken, heel goed! Veel plezier in Denemarken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. veel plezier in denemarken, toch leuk zo onverwachts

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zag vandaag je pompons bij 'kunst en klieder' in Zwolle! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen