11.4.11

De Thuisfabriek

.
Ingevoerd vanuit Amerika vlogen ze de afgelopen anderhalf jaar in grote partijen over de toonbank: De PomPoms. Vanaf dag Eén een énorm succes.

Maar met iedere levering werden de levertijden langer en onberekenbaarder. En met de frustratie, stegen de kosten. Het moest anders kunnen en als vanzelf werd het tijd voor een Plan en vooral voor Actie. Veel speurwerk naar de juiste materialen. Alles gevonden. De groothandel is over een paar dagen paraat en er staan al winkels klaar om in te kopen.

En hier, in mijn eigenste Thuisfabriek, waar al-tijd mijn favoriete muziek wordt gedraaid, rollen ze inmiddels in even grote partijen van de lopende band.


Voor beperkte duur, zeg ik steeds tegen mezelf.
De productie, alsook het verpakken besteed ik uit aan een Sociaal Project. Zodra de afspraken rond zijn.

Maar stiekem hoop ik dat dat nog even duurt
en vouw ik rustig voort.

.

12 opmerkingen:

  1. applaus!!

    ik doe binnenkort een roze bestelling ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Maar volgens mij kan een handige mama dat ook zelf wel maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, nou, gelukkig zijn we niet allemaal zo handig als hoepzika! Mijn (groene) bestelling komt eraan hoor. grtz Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lang leve de Thuisfabriek! En stoer dat je nu zelf artikelen in productie gaat nemen - ik voorzie Continuiteit en een Grootste Toekomst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi mooi martine! kan ik van elke kleur een bestellen?

    x gees

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn even mooi als die uit amerika, er volgt snel een foto van de 'ontvouwde' hier thuis ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi, hoor en goed dat je gewoon hebt doorgezet. Dat is pas spirit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. By the way, lief popje op de plank...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. supergoed van je! en de kleurtjes zijn moooooi!

    fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En zo'n mooie foto erbij, dan wil je ze helemaal hebben. Stoer hoor, zo'n eigen fabriek (en ik zie bij je laatste bericht dat ze werkelijk óveral voor toegepast worden, hihi).

    BeantwoordenVerwijderen