2.4.11

De-Knop-Om Give Away #11

.


Zo.
Tijd voor wat Luchtige, Zonnige, Prikkelende Plannen.
Voor de tuin deze keer.
Graag een Veld Bloemen waarvan we het hele seizoen kunnen plukken en een Heerlijke en vooral Makkelijke Moestuin. Vanavond plannen maken. Bij de vuurkorf. Met een glas wijn.*
Maar niet voordat ik jullie Iets Vergelijkbaars in het vooruitzicht heb gesteld.

Omdat het hoognodig tijd is, geef ik wat weg.
En wel:



Een Tuinschrift naar keuze
voor het maken van Plannen en het bijhouden van de Tuinplanning

een houten liniaal voor het betere Meet- en Planwerk 


Twee zakjes Biologisch Zaad:
één voor Bloemen en één voor Groente of Kruiden
(voor tuin of balkon)

en wat kleine extra's
om het geheel nóg aangenamer te maken.

Jeuheu!

Wat te doen:
  • Kans maken kan eenvoudig door hieronder te reageren.
  • Extra kans maken kan door te Twitteren, Facebooken en/of te Bloggen over deze Giveaway en vervolgens één, twéé of zelfs drie extra reactie(s) achter te laten met daarin een verwijzing naar je bericht.
Op 15 April op Klokslag 21 uur wordt Den Winnaar at Random aangewezen en zij ontvangt het pakket z.s.m. daarna in Eigen Tuin of Balkon.

* foto's van onze Fijne Tuin volgen als die er iets florisanter bijstaat!

.

64 opmerkingen:

  1. jaaa ik wil graag meedoen aan deze give away! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ...ik ook...ik ook...!

    Wij zijn de bezig de tuin aan het leegmaken, en ik wil 'm gaan her-inrichten, opnieuw beginnen!

    Troep eruit, oude planten eruit, nieuwe planten erin, nieuwe indeling...oh wat komt deze Give-away als geroepen!

    fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil ook heel graag meedoen! Joepie, het tuinseizoen begint!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit komt als geroepen, want we hebben net een klein moestuintje aangelegd! Dus ik doe graag mee aan je giveaway. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En ik heb net link en logo op mijn blog gezet. Zie devossenburcht.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Na meerdere glaasjes wijn
    bij ons eerste etentje van het jaar buiten
    doe ik graag mee
    met de knop om
    dat schrift komt als geroepen
    morgen gaan we planten
    zonnebloemen, aardbeien, basilicum en bloempjes
    morgen maak ik een link
    nu ga ik wat uitgeputte kindjes onderstoppen....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke yummy giveaway, ik ga ook een kansje wagen :)! Ik heb zelf 2 balkonnetjes, maar mijn schoonouders hebben een grote 'volkstuin' en die is gek op biologische zaadjes, vlinders en andere diertjes! Ik ga er wel eens kikkertjes aaien ;).
    Liefs Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey DIE kans laat ik niet lopen. Leuke giveaway!! Een beetje planning voor de tuin geeft me misschien precies de juiste discipline. En ik zou zo graag tomaatjes planten dit jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En getwitterd! Ik heb geen flauw idee hoe ik een link naar het tweetje kan maken maar misschien heb je 'm wel voorbij zien komen :)
    http://twitter.com/Liefgeval

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik doe graag mee heb net mijn eerste tuintje en wil het graag heel mooi inrichten dit pakketje zou me zeker helpen!!! :) en twitter doe ik ook (hierover)

    groetjes Dietlinde Van lovelylinde
    lovelylinde @ twitter

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Graag, het dakterras staat er wat zielig bij, alle hulp is dus welkom! :)
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke lente-give away!
    Ik doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Great giveaway!
    Count me in please!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heb vandaag voor het eerst in mijn tuin gezeten, en gezien dat ie heul veel vrolijkheid kan gebruiken :). Heb over je getwitterd!

    Gr.! Lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een perfecte timing van deze leuke give-away! Ook wij hebben gisteren ons hoofd gebogen over een de aanpak van de Nieuwe Tuin: Een lounge-hoek, omringd door planten/bloembakken en achterin een strook voor wat eetbare zaken.
    Zoals je begrijpt doe ik graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En voor de tweede kans: een tweet gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi,

    Heb heeeel veel behoefte aan een mooie lineaal, haha gewoon omdat ik er geen één heb en vorige week desperate één nodig had. Liep van de week nog te klungelen met het plastic mini lineaaltje van dochterlief...

    Oh en dan dat schrift en het bloemzaad...zaterdag tot de ellebogen in de aarde gewroet, bakken vol violen neer gezet, de oude lavendel vervangen door vers, geurende lavendel. Verder tuinieren dan dit durfde ik nog niet te gaan, woensdag heeft het nog gevroren dus wie weet gaat dat nog een keer gebeuren.. maar zaaien kan natuurlijk wel..

    Maar ja ik twitter niet, blog niet en heb ook geen facebook account..

    Fijne zondag! Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  18. En natuurlijk doe ik ook mee! Dat begrijp je zeker wel...
    Fijn weekenduiteinde.

    Liefs marisja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik kan ook wel wat inspiratie gebruiken, doe dus graag mee! Zet vandaag een linkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi, geven is vaak nog mooier dan krijgen.
    Groet, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ooh geweldig, ik kan wel wat tuinspiratie gebruiken :-) Ik doe graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. echt iets voor mij !!! ik doe mee en zet een link op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een geweldige deknopomgiveaway!
    Ik doe graag mee!!
    Ik ben verder niet actief op twitter of ander gebied, maar zal het rondtweeten hier in de tuin aan alle vrolijke vogeltjes, wie weet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat leuk! Ik wil ook heel graag plukken en eten uit eigen tuin, dus ik doe heel graag mee! En de foto's zie ik t.z.t. ook heel graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik heb een mooie link met foto geplaatst op mijn blog, kijk hier! http://puurarnika.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Omdat wij nog een woestenij tot tuin om moeten toveren doe ik graag mee! Groet, Ella

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Nogmaals Siem hier
    Link geplaatst, op mijn blog

    http://siem-en-zo.blogspot.com/p/give-aways.html

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mijn tuin kan wel een goede planning gebruiken! (Eigenlijk ik dus.. ;-) )
    Doe graag mee met je mooie give away!
    ~ Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  29. En nog een berichtje, ik heb je met foto gelinkt op mijn blog.
    http://inke-pinke.blogspot.com/
    ~ Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  30. We hebben vorige week een geweldig tuinhuis laten maken van sloophout en golfplaat. Ben er superblij mee :-)
    Nu nog de plantjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooie give-away! Ik wil graag mijn balkon opfleuren, en hiermee kan ik vast een goede start maken! Ik ga nu even naar twitter om je te volgen en te tweeten!
    Groetjes Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik heb inmiddels een berichtje op mn twitter geplaatst: @mijndromein

    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. ik ook! voor in onze nieuwe tuin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ja! Leuk! De tuin van ons nieuwe huis leek tot gisteren wel een parkeerplaats, maar ik ben vandaag begonnen met de make-over...

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oooh wat leuk :D
    Ik doe graag mee

    Heb getwitterd http://twitter.com/#!/3cadragon
    op in de sidebars van mijn blogs gezet
    en op mijn facebook http://www.facebook.com/Hen3ca gezet

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi!
    Via Annis kom ik hier, wat een leuke dingen om te winnen. Ik doe zeker mee (en hoop dat ik win!)
    Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een leuke voorjaars give away, ik doe ook mee, mijn tuintje kan nog wel wat hulp gebruiken!

    Lilian S

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Nou dat wordt moeilijk kiezen, als de reacties zie. Mocht op mij de keuze vallen zou ik graag de zaadjes winnen voor de peuterspeelzaal waar ik werk en waar we bezig zijn met het project voorjaarsbloemen en waar ze een buiten hebben zonder bloemen!! Oh en ik heb het bij mijn facebook geplaatst.
    vriendelijke groet, Sabineke van Schie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Een vlinder en insectenweide zou perfect passen langs mijn moestuin met ambitie http://homeswieethome.blogspot.com/. Graag doe ik dan ook mee aan je mooie give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ja leuk! Vooral het schrift en die zaadjes! Ik ben ook in de tuin bezig en kan wel een schrift gebruiken om een planning te maken en voor die zaadjes heb ik inmiddels al een stukje grond braak liggen!
    Groeten, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik wil ook graag meedoen. Ben sinds verleden jaar flink bezig met volkstuinieren en vind dat erg leuk. Heb getweet, gebuzzed om mijn eigen blog gezet. Helaas lukte naar facebook niet

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Nou zeker weten dat ik mee wil doen! Helemaal na zien/lezen van de prachtige kreet volg de lente volg de Vos (met een hoofdletter, want zo heet de jongste telg hier...)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ziet er allemaal heel leuk uit, ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. En er staat een linkje in de rechterkolom op mijn blog, hier:
    www.huis-tuin-co.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik ben net verhuisd en sinds kort trotse bezitster van een dakterras, waardoor ik bijna een kweekkast en allerlei zaadjes had gekocht dit weekend om een eigen moestuin te beginnen. Maar met zo'n kek schrift, heb ik het perfecte excuus!
    Ik heb getweet: http://twitter.com/#!/mar10e/status/57360683435696128

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Nog net optijd, ik doe mee hoor! Zal er gelijk ff over twitteren :D

    BeantwoordenVerwijderen
  47. omstebeurt een nieuw avontuur: De-Knop-Om Give Away #11 http://t.co/ZiglukQ

    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Jantina Van Veelen Louwdijk

    omstebeurt een nieuw avontuur: De-Knop-Om Give Away #11
    omstebeurt-eennieuwavontuur.blogspot.com

    Staat op facebook :) http://www.facebook.com/profile.php?id=594808276

    BeantwoordenVerwijderen
  49. En ik zal je nog even vermelden op mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. oja en ik had ook getweet & gefacebooked ;)

    Groet Marisja

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Doe heel graag mee... Mijn nieuwe tuintje zal je dankbaar zijn!
    Bij deze laat ik ook een berichtje op mijn blogje...

    BeantwoordenVerwijderen