30.3.11

Onderweg


48 Prachtige Papieren Werken
onderweg naar Tokyo
een doos vol Groothartigheid

De laatste inzendingen, van maandag en gister,
hieronder


MUSwerk
Marlies Wempe
Paulien Bats (Colourproof)
Cezanne (Cri-Cricurieux)
Linda (Vossenburcht)
Bianca Wempe
Arnika (Puur Arnika)
Tineke Meirink
Daan Rot (MaandagDaandag)
Esther (Nightessie)
Fiona Drewes (Hart en Ziel Design)
Heel elijk bedankt.
Voor het inzenden van je werk, voor de mooie, lieve kaartjes
en kattebelletjes die je meestuurde,
voor het maken van een banner,
voor het plaatsen daarvan, het posten en noemen
op zoveel blogs, fb en twitter
en voor het proberen een GoedeDoel-verzending te regelen bij TNT.
 
Als er nieuws is over de verzending of de expositie,
dan zal ik dat hier vermelden.
 
Ik ben weer onderweg naar mijn normale, fijne,
dagelijkse werkzaamheden.
En morgen pak ik de gewone Blogdraad weer op.

10 opmerkingen:

  1. Wat geweldig! Ik had eigenlijk te laat door, dat jij ze verzameld, de mijne is ook onderweg naar Japan!
    PS ik heb in A'dam nog meer tape-jes gekocht (en boekjes, kaartjes en rijstpapier! Helemaal blij!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, super!
    Wat een mooie inzendingen allemaal.
    Ik heb er even een berichtje over geschreven,
    zodat iedereen even kan kijken op jouw blog wat iedereen heeft gemaakt!

    fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartverwarmend zoveel fijne inzendingen
    dank voor jouw geweldige inzet en actie!
    -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi nieuws: 48 werken naar Japan.
    Ben blij dat ik mee mocht doen.

    Jij, Martine, bedankt voor de coördinatie van deze actie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat heb je veel en prachtige kunstwerken ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn Martine dat jij je ook sterk maakt voor dit soort dingen! dank daar voor, zelf niet mee gedaan (niet handig) maar zie wel een bekende tussen de inzendingen die ik getipt heb dus toch fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi resultaat...
    Martine, onwijs bedankt dat je ons aan je hartverwarmende actie mee hebt laten doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie inzendingen, en heel fijn dat ik ook kon helpen :) Hopend op een groot succes! Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi, Martine, bedankt voor het in 1 keer opsturen van alle inzendingen, een geweldig goed idee!
    Groet Fiona

    BeantwoordenVerwijderen
  10. fijn ! ik hoop dat we een verschil maken ... hoe klein ook ...

    BeantwoordenVerwijderen