23.3.11

Doen Voor Japan: de eerste inzendingen



Bl-ij
 

Jurianne Matter

Plof




8 opmerkingen:

  1. Leueueuek! (Ik zou bijna naar Japan afreizen om ze daar terug te kopen ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige eerste bijdragen, hier wordt hard gewerkt aan iets moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ben hier ook aan het nadenken wat ik wil maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi! Ik heb vandaag mijn kaartje op de post gedaan. Hopelijk komt het op tijd aan! (ik ben van Belgiƫ) Zou ook heel graag gaan kijken naar alle kunstwerken ginds..

    Mijn bijdrage kan je al bekijken op mijn blog. Liefs!
    ps: ohja, als je het ontvangen hebt, mag je het zeker hier online zetten..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een moois!
    Mijn bijdrage is blijkbaar nog onderweg.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. op de valreep, zojuist op de post gegaan, hoop dat tnt meewerkt ;)

    BeantwoordenVerwijderen