17.3.11

Doe Het Niet Zelf

Gezegend met - op maar een aantal vlakken, ook ik ken mijn beperkingen - twee rechterhanden, heb ik de laatste jaren vaak gedacht 'dat kan ik Zelf'. Stapels stof, manden vol wol, een groeiende berg vintage kleding die vermaakt kan worden tot Parels, laden vol snij-, guts- en plakmateriaal.
Het stapelde zich op. Net als alle ideeën.

Mijn nieuwe motto 'Doe Het Niet Zelf' is dan ook vooral een gezonde keuze.


Dus tegenwoordig Koop ik handgemaakt. Moois.
Mijn nieuwste aanwinsten zijn overduidelijk met veel zorg en aandacht gemaakt door Marlous die onder de naam Planet Fur op etsy prachtige, heel aardige en feestelijke beesten verkoopt.
Ze werden met open armen ontvangen in ons gezin.


En ik Geniet veel meer, van alles wat ik Niet doe.
.
.

10 opmerkingen:

  1. Heel herkenbaar! Moet die knop, van dat kan ik zelluf ook, maar eens omzetten! Kom nog eens om in alle voorraden die dekentjes, borduurwerkjes, truien, sokken etc. moeten worden... =)
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oow, helemaal leuk! Ik ben zo trots dat mijn dieren in jouw mooie huis staan!
    Zoveel ideeën, zo weinig tijd, ik herken er veel van (en dan heb ik nog niet eens al die handwerkvaardigheden onder de knie). Succes bij het vinden van de juiste balans!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja welke DIY liefhebber klinkt dit niet bekend in de oren! Maar af en toe zelf iets maken geeft zoveel voldoening dat ik èn èn doe! Een beetje van mezelf en een beetje van een ander! Niet teveel want anders past het niet meer in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeeel verstandig. Ik ken het probleem. Toch blijf ik doorgaan, haha. ;)

    En erg leuk trouwens, Planet Fur maakt mooooooie dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Martine, wat een leuke post! herkenbaar, ik ben ook nogal een DHZer met veel te veel spullen en gedachten!
    en bedankt voor de tape!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een héél gezond idee. En wat zijn ze leuk, deze beesten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat goed van je!
    Ik heb een beetje het probleem dat ik alles wil kunnen, maar alleen toekom aan de dingen die ik al kan...
    Misschien moet ik ook eens vaker op Etsy kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Denk dat jij het helemaal goed ziet en dat ik beter eens een voorbeeld aan je neem.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jaaaa, herkenbaar!! heb wel honderd ideeën! één ding tegelijk (nou ja twee dan) en er vooral ook van genieten!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal mee eens! Mijn motto is: Ik maak wat ik kan en ik koop wat anderen beter kunnen...
    (leuke blog heb je trouwens! Liefs van een nieuwe volger)

    BeantwoordenVerwijderen