21.2.11

Maandagmomenten



Ken je Lsltn?
Een welkome hulp om af en toe eens
tot mezelf door te dringen.

Ik kijk niet vaak achterom, sta nauwelijks stil.
Scoorde ooit op een assessment bedroevend laag op 'bewust'.
En vind al tijden, hard hollend, dat ik daarin best zou mogen groeien.

Daarom doe ik vanaf nu aan Momenten.


Nu: Vakantie, koud, maar het ruikt naar voorjaar.
Jongens thuis, doen wanneer er zin is.

In Mijn Hart: Roos en haar mannen die met onnoemelijk veel moed doormaken wat je niemand toewenst

Op Zoek Naar: structuur en orde
(en moet dan grinnikend denken aan deze film (op 1:45)

Prettig In 't Gehoor: Chef'Special
(nog 25 heerlijke nachtjes slapen tot hun album-release)

Dagelijkse momenten: Ingthings die zo heerlijk relativerend schrijft
én me regelmatig verrast met allerlei liefs en moois per post

De Puzzel: des te meer succes en bekendheid,
des te meer wordt er klakkeloos gekopieerd
(ik vraag me steeds maar af Waarom)

Klein Geluk: Een uitgeleend boek teruggekregen met
een prachtige verzameling oude papiertjes en reclamepins

Benieuwd: naar jouw momenten

~ Fijne week ~ 



4 opmerkingen:

  1. Martine, bedankt voor deze mooie post, geinspireerd door Lsntn, maar vooral geraakt door Roos en haar mannen..

    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik geloof dat dit bericht vandaag mijn moment is. Ik weet namelijk zeker dat ik ook bewuster zou kunnen leven. Goed om eens wat vaker los te laten....ik ga ook mijn best doen.
    Tnx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind Dit wel een leuk moment.. dank je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn momentje is dit moment: met een grote bak cappuccino, poezen op de vensterbank in de zon, kindjes naar school...
    Even half uurtje blogjes bijlezen...

    BeantwoordenVerwijderen