23.2.11

Handig

Dolores is architect, moeder, bijna 40 en fanatiek blogger. In de jungle van Internetgidsen en Startpagina’s miste zij een medium waarin je de leuke internet- en blogadresjes, DIY-tips en recepten voorgeschoteld worden als op het menu van de afhaalchinees. Het verhaal laat zich raden: Dolores maakte zelfstandig een tijdschrift met al dit leuks erin én een aantal leuke gadgets – inpakpapier & stickers en was ze in no-time kwijt.



Klein Format: lassig leben mit Kindern.
Das Magazin für Kreative Eltern.
Met een groeiende oplage ligt inmiddels nummer Vier in de winkel.



En omdat we zo enthousiast zijn over dit soort – bijna belangeloze – initiatieven alsook over de inhoud van Klein Format, is het Magazine vanaf nu verkrijgbaar bij Een Nieuw Avontuur. Voor nog geen 5 euro. Kijk maar!



Zoals de naam al zegt: het is een boekje op klein formaat, zodat je ‘m in de speeltuin zo uit je tas kunt trekken. Nummer 4 bevat 80 pagina’s, leuke extra's en o.a. een Papieren Zwaluw om zelf te maken (laat maar komen, die zomer!) en een binnenkijker bij Hester van House of Dots



4 opmerkingen:

  1. maar begrijp ik het goed dat dat in het duits is ? ( en dat kan ik niet ( )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij word ik daar erg hebberig van!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo!
    Wat een prachtige blog! ik wil je daarom graag de Stylish Blogger Award geven, neem je deze aan? dan hoef je alleen het volgende te doen
    - de gever vermelden (silly old suitcase)
    - acht dingen over jezelf schrijven
    - acht andere mooie, inspirerende blogs noemen die je deze award wilt geven, groet, Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @"me" klopt, duitsch. Maar dat lijkt toch verrekte veul op Nederlands, niet?

    @sillyoldsuitcase oh, ik voel me vereerd. Ik neem 'm graag nu aan en doe de opdrachten dan later. Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen