24.1.11

Première


Daar lig ik dan. In krantenbakken, op koffietafels, toiletten. Wel meer dan 100.000 bij elkaar. En nog jaren daarna in leesmappen en wachtruimtes, drukte zij me een dag voor de shoot nog ter relativering op het hart.

Het was even slikken, mijn première. Weg anonimiteit van de internethandel. Daar waar het tot nu toe ging om de producten die ik verkoop, ging het ineens om mij.
En mijn kledingmaten.

Een studiodag in sneltreinvaart, met Gees aan mijn zijde. Om ervoor te waken dat ik er nog iets van mij overeind bleef in de zalmroze Ariadnevrouw die ze voor ogen leken te hebben. Warm ontvangen, door hartelijke stylistes, hippe visagiste en sympathieke fotograaf. Het was goed zoals het was. En het was zo gepiept.

15 opmerkingen:

  1. Maar wel heeeeuuuul gaaf hoor! Van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja je ligt hier ook ;-) en blijft voorlopig nog wel even liggen, ben een verzamelaar ;-) mooie foto hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jammer dat de Ariadne tegenwoordig in folie verpakt in de schappen ligt, anders had ik ze vandaag bij de AH allemaal even ingekeken;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar mag je toch gewoon supertrots op zijn!!?
    Mooie foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey mooie-at-home-Martine! Hier is 'zij', van de waarschuwingen...
    Nou, zo wil je toch wel tot in lengte van jaren bij de tandarts in de wachtkamer liggen? Misschien niet 100% Martine, maar wél een prachtig plaatje, zo zoet tussen de pompons!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo staan we nog samen op de HolyStitch, zo ben je een nieuw avontuur gestart. Super! Ik heb je artikel in de ariadne gelezen. Ben blij voor je dat het zo gelopen is!

    Liefs,

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh! Vandaag gauw even naar de tijdschriftjeswinkel, ben heel benieuwd :D! Het ziet eruit als een prachtige foto!
    Liefs Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat gaafff!! ga zo ook even naar de boekhandel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zo van een afstand ziet het er heel mooi uit! tof!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf hoor! Binnenkort zit ik bij de tandarts, maar die heeft tandpastafolders en autobladen in het rek staan ..... oen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. He hoi, lang geleden!!! Ik lees de Ariadne heel trouw, helemaal leuk altijd. Ik blader erin en kom ineens een Martine Buurman tegen. He, denk ik direct, ik ken van eerder ook een Martine Buurman. Na verder te lezen zie ik ineens dat beide Martine's dezelfde dame blijken te zijn. Ik had je niet herkend, maar wat leuk joh!! Wist van Ester wel dat je een leuke webwinkel had, maar een tweede niet. Zoals je wellicht weet ben ik ook gek op papier, maar dan wel net even anders. Heb onlangs meegeholpen aan een boek, maar goed, daarvoor blogde ik niet. Vond het gewoon zo leuk om je foto, om jou weer te zien, dat ik al een uur loop te glunderen, haha, hoe raar is dat. Nou ja, heeeeel veel succes en hopelijk treffen we elkaar weer eens. Geniet van je succes ook he!! Ga ik nu snel nog even in je webshop struinen natuurlijk.

    Heel veel liefs van je oud klasgenootje Frences Lich a.k.a. Frences Klappe ;)

    BeantwoordenVerwijderen