12.1.11

In vorm


De Meest Gestelde vraag van de afgelopen weken gaat over mijn Welbevinden in mijn nieuw herwonnen Zelfstandigheid. Iedere vraag dwingt mij om even stil te staan en op deze 12e dag constateerde ik dat ik vooruit ga. Mijn hoofd loopt nog steeds over van Moet-nog's, Zou-toch's en Nu-doen's, maar tijd en ruimte doen wonderen.

Over Structuur gesproken, mijn Voornemen om in 2011 iedere dag te Bloggen is op dag 1 al gesneuveld. Mijn voornemen om minder koffie te drinken ook. Maar dat terzijde.

9 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat 'men' zo naar je zelfstandigheid informeert, geniet van die betrokkenheid zou ik zeggen! En verder gewoon flink die poster afwerken, geeft ook vanzelf Rust en Regelmaat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja, minder koffie, dat was em....
    Mis je je werk (of misschien vooral je collega's?)?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spannend hoor! Ik hoop dat het je goed bevalt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Fienke: het voelt niet zo aardig, maar nee: ik mis nog niks...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Martine, ik heb nog geen idee of en waar onze Binnenkijk-foto's geplaatst worden.
    De dag waarop er gefotografeerd werd was al een kadootje, dus het is al goed, ik zie het wel (of niet-ha-)
    Succes met de Dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. maar das heulemaal niet erg van die voornemens...zolang je maar aan je aan je yoga-routine toekomt :P

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Martine,

    Ik wilde je even laten weten dat ik een post gemaakt heb op mijn eigen blog met links naar jouw blog & te leuke webshop. Om te laten zien wat je oa verkoopt heb ik wat plaatjes gekopieerd en deze gebruikt!

    fijne zondag :)

    Groetjes,
    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Laat gaan...de dag brengt je vanzelf vanalles en doet ie dat niet, ja dan is het een dag met niets:)

    Tijd voor Koffie!

    BeantwoordenVerwijderen