8.1.11

Iedereen Doet Het hier Zelf

Nu een rustiger periode is aangebroken
is ons hele gezin ineens in de greep van het Handwerken
Onze Jongste knoopt op de Ster armbandjes voor
iedereen in de wijde omgeving.
Oudste breit een warme wollen wintermuts
(maar het is zeer de vraag of die voor het voorjaar af is)
Man borduurt een -voorlopig- behoorlijk geheim project
En ik brei én haak me afwisselend het leplazerus.

PS maar dit weekend hebben we iets anders om handen:
we poetsen al de hele dag, want morgen komen er
een fotograaf en stylist voor een 'binnenkijker'

8 opmerkingen:

  1. Cool, een man die borduurt! En je het leplazerus breien... hier nog één ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk! Zelfs een man die borduurt! Hier zijn we ook allemaal aan de handenarbeid, maar dan de meer traditionele verdeling zeg maar: man aan de klus (kasten schuren en verven en bureau maken), kinderen tekenend en ik aan de haak-, naai- en breipraktijken. Voelt lekker huiselijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker hé als iedereen zo bezig is. Geeft zo'n gezellig gevoel.
    Wat een geweldig appeltje trouwens!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh een fotograaf en stylist? spannend !
    En lekker dat iedereen zo lekker bezig is daar bij jullie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat knus, iedereen aan het knutselen!
    veel plezier vandaag..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk weekend lijkt me dat!
    En dan nog het vooruitzicht dat er morgen een fotograaf komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat goed, allemaal aan de frutsel. Een bordurende man, volgens mij is dat een uitstervend soort...

    Ik heb van de week de envelop vol met mooie spulletjes binnengekregen die ik besteld had. Ik ben er zo blij mee!

    Succes met de shoot!

    BeantwoordenVerwijderen