10.1.11

Cheese!

Gister waren ons huis en ons gezin gewillig subject voor een alleraardigste fotograaf en een innemende styliste. 'Doe maar gewoon alsof we er niet zijn', zeiden zij schertsend.


Dus wij deden heel gezinnig een spelletje, onze Oudste demonstreerde zijn duikbril, ik tuurde zondags peinzend uit het kamerraam en onze Jongste mocht voor deze ene keer springen op zijn bed.

 

En het was vooral heel gezellig.

Nu zijn we natuurlijk heel benieuwd óf de foto's gepubliceerd gaan worden en in welk blad. Het kan nog alle kanten op...

12 opmerkingen:

  1. leuk man! super!

    ik ben zeer benieuwd, met zo'n tof huis moet dat lukken dacht ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend en leuk. ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is nou al lang een gekoesterde droom, om in zo'n tijdschrift te komen staan, lijkt me zo tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is heel spannend! Ben nu al benieuwd!
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat ontzettend leuk en spannend lijkt me dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hou ons maar op de hoogte ;-) Uitgenodigd worden is al een hele eer toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zeg! Ik wil die rapportage wel zien/lezen! Laat je het weten als het zover is?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk! Ik ben benieuwd wanneer we jullie huis helemaal kunnen bekijken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend leuk! Dat moeten wel heel mooie foto's geworden zijn! Ben benieuwd :)

    BeantwoordenVerwijderen