25.12.10

Warm


vanuit de lappenmand
een Warme Kerst gewenst

15 opmerkingen:

  1. Hé nee, niet de lappenmand! Sterkte!
    Hopelijk toch fijne kerstdagen!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onee, wat een timing.. Man met de hamer, hè; die slaat toe als de rust eindelijk daar is.

    Beterschap Martine, hoop snel weer de oude! En dan met Oudjaar dubbel genieten!!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach jee, ik hoop dat je snel weer beter bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap en hopelijk toch een fijne kerst! Wat lag er gisteren een leuk pakketje van je op de deurmat! Bedankt voor deze fijne verrassing! Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beterschap en ondanks dat toch een hele fijne kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beterschap! Hoop dat Aap en Kwast hielpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hè, wat naar, nu in de lappenmand. Dat wordt dus inderdaad kwast ipv het diner, lijkt me. Beterschap! En misschien heb je in de komende weken de gelegenheid om het dunnetjes over te doen? Maar dan wèl fit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor jou ook, en snel weer beter worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hoop dat je snel weer 'opgelapt' bent, en evengoed fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O nee…
    zal je altijd zien.
    Beterschap
    en drink een hoop
    kwast deze kerst!
    (ik zou er een scheut rum
    in gooien)
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijne feestdagen gewenst!
    Groetjes, Saartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, wat heb je een leuke blog en je winkel is ook al zo geweldig! Hoop dat je je al wat beter voelt.
    Een gezellige laatste week van 2010! x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik hoop dat je je wat beter voelt, op naar het nieuwe jaar, fijne tijd gewenst..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dank voor alle lieve beterschapswensen.
    Ik denk dat er meer nodig zijn, ik ben nog steeds niet beter...

    BeantwoordenVerwijderen