13.12.10

Voornemen

Zo rustig als het hier is, zo druk ben ik in mijn hoofd.
Bezig met volgend jaar, met wat allemaal kan, wat allemaal moet.
Inspiratie genoeg dus, voor Goede Voornemens.
Toch werkte het inzichtelijk om de Willekeur eens te laten spreken.



Laten gaan. Dus ook die Goede Voornemens. Wat heb je er eigenlijk aan? (klinkt al best relativerend, vind je niet?) Plaatsmaken voor wat ├ęcht belangrijk is.


En de Gouden Tip voor 2011? 


Ook een proberen? Klik hier. Laat je me weten wat jouw Lot is?
(het is een wat gedateerde versie, maar ook dat kun je gewoon loslaten)

4 opmerkingen:

  1. dien ' let go' vind ik een heel nuttige !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! De mijne is: "this year I will share the remote control" :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. `start a pencil collection`, lijkt me een leuke, zinvolle en niet al te moeilijke hobby.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk zeg! ik heb het gelijk ook op mijn blog gezet (en natuurlijk verwezen naar jouw blog) enneh, die nieuwsbrief werkt heel goed, binnen 5 minuten na openen had ik een bestelling geplaatst! :-)

    BeantwoordenVerwijderen