29.12.10

Per Post

Vanuit mijn Lappenmand zie ik iedere dag
de postbode onze deur naderen:
hét hoogtepunt van mijn koortsige dagen.
Ze bracht een hoop kerstkaarten
en een paar bijzondere extra's

 
Een houtje-touwtje kerstkaart van Tineke Meirink
die ik via Twitter ken en van wiens Oud Hout ik een absolute fan ben


een geweldig haak- en breiboek met gehaakte bloem
voor mij en mijn Kleine Breiers van
Annis & Sarah
opdat wij het misschien ooit net zo goed kunnen als zij


En een hele mooie armband van Tamara gemaakt van oude knopen.
Omdat ik zo m'n best doe voor het PIF-blog, schreef ze.
(en dat had natuurlijk helemaal niet gehoeven!)

~ bedankt! ~




5 opmerkingen:

  1. Zo is het best wel een beetje uit te houden als je ziek in bed ligt met al die leuke cadeau's. Hopelijk ben je snel beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die knopen armband is erg mooi.
    Je hebt hem ook mooi op de foto gezet.

    Veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mazzelaar dat je bent! wat een prachtig hartje van Tineke heb jij zeg! ze maakt speciaal voor mij een roodborstje: http://www.orangefarmhouse.nl/2010/12/houtje-touwtje.html
    Ik ben er ook al zo blij mee. en ja haar hout is super....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oehhh, ik ben verliefd op je armband!

    BeantwoordenVerwijderen