7.12.10

Mooi Vouwen

.




.
.
.

9 opmerkingen:

  1. Yeah!!! Kan ik dit ook denk je? Ik ga me er eens op storten..... als er iets gelukt is, laat ik het wel even weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh die visjes, wat heeeeeerlijk zeg!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, ongelooflijk hè? Dat iemand van zo'n plat stuk papier zulke prachtige dingen te maken zijn. Ik ben nog niet verder gekomen dan een hoedje, vliegtuig en recent een kraanvogel... Maar wie weet, na veel oefenen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Martine,
    Thanks voor je reaktie bij het boek Julefryd van Rie Elise Larsen.
    Ik heb het boek al een paar jaar. Gekregen van mijn Deense overbuuf.
    Ik heb het vorig jaar wel op de site van Lillelykke gezien of via PS ik hou van jou. Ze verkopen beide dit merk. Misschien kan je ze mailen om het boek te bestellen. En anders met het ISBN nr. bestellen in Denemarken bij online boekstore. Succes,
    Bjør

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De moed zakt in mijn schoenen. Ik heb net een kerstman en een slee gemaakt van origami, maar dit is echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haast ongelooflijk, wat mooi en knap!

    BeantwoordenVerwijderen