6.12.10

Countdown


Druk in de voorbereidingen voor mijn afscheidsspeech,
ik tel nog tien dagen af.
En telde ondertussen tien gelukkige winnaars van de Give Away
Zit je ertussen? Mail dan je adres.
Zit je er niet tussen? Dan kun je twee dingen doen:
naar de sigarenboer om een 101 + boekje te kopen
óf een bestelling doen bij Een Nieuw Avontuur
met een totaal van tenminste 30 euro (excl. verzenden)
je krijgt dan een GRATIS boekje met je bestelling meegestuurd
(dit kan zolang de voorraad strekt en die is best groot)


8 opmerkingen:

  1. Hoera, mijn eerste give away gewonnen! Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaa! Wat leuk, ben ik zeeer blij mee, dankjewel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat leuk, ik heb ook een pakketje gewonnen!! Dames allemaal gefeliciteerd, binnenkort zullen onze blogs verrijkt worden met leuke ideeën uit dit boek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeeej!! Wat superdepuperleuk! Dank je wel, het komt heel goed van pas :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sterkte bij het afscheid! (Hoe leuk het ook gaat worden daarna, afscheid nemen blijft lastig).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd allemaal!!

    Groetjes, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weeeeehoeeeee! Je 1-na-laatste week zit erop!
    hmmmm....... Nog even door bijten. (call me when needed!)

    BeantwoordenVerwijderen