22.11.10

Maak een Stempel, stap-voor-stap


Je eigen, persoonlijke stempel maken is helegaar niet zo moelijk en eigenlijk bijzonder leuk.
Wat je ervoor nodig hebt, vind je in je bureaula (lijm, muntje, memootje, potlood, schaar), bij de hobby-, schildersbenodigdheden of DHZ-zaak (gutsjes, ca. 9 euro per set), bij de Hema (gum, 50 cent p/s) en bij Een Nieuw Avontuur (inkt, labels, enveloppen, envelop-templates).

Je kunt de stap-voor-stap hier downloaden en uitprinten en ook hier als gratis PDF-bestand bestellen.

Vanaf morgen ligt het boekje vol Zelfmaakideeën mét de nieuwste 101  Woonideeën in de winkel. Deze stap-voor-stap staat er in en daarbij nog een heleboel ander leuks. De komende maand wordt hierover ook bijna dagelijks geblogd op 101Woonideeën.nl/blog 

P.S.
Mocht je nou denken da's mooi niks voor mij, dat gefröbel, maar ik wil wel graag stempelen, kom dan langs voor zo'n leuke stempel van Enna bij Een Nieuw Avontuur of vraag MUS een handgesneden, gepersonaliseerde stempel voor je te maken.

3 opmerkingen:

  1. Gave preview! En mooi kijkje op je werkkamer van gisterenavond. Alweer een beetje bijgekomen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toeval! Ben nu zelf bezig met het snijden van lino voor mijn persoonlijke stempels, leuk deze tut tegen te komen!

    Groetjes, Jorna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stempels maken vind ik echt zalig, ik koop ze in de action, 0,26 cent geloof ik en ze zijn 4cm op 8cm.

    BeantwoordenVerwijderen