27.11.10

Give-away #10

Gisterochtend waren onze tuin en straat wit. Tot ons aller grote ontsteltenis. We waren nog maar amper gewend aan de herfst.


Onderweg naar school, stapvoets rijdend, kwamen de eindejaarskriebels. Advent, kaarsen, kou, kerst, vakantie, kadootjes, de zeeën van tijd in 2011. We gaan een fijne tijd tegemoet.



Van 101 Woonideeën mag ik een stapel Zelfmaakspecials weggeven. Met een koude winter en donkere avonden in het vooruitzicht en goed getimed kado, lijkt me. Ik maak er tien pakketjes van met daarin naast het boekje, een setje labels & touw, wat bruine enveloppen en een doosje stempelinkt .

Je kunt reageren tot 5 december klokslag 21 uur, door hieronder een reactie achter te laten (je mag een kleurvoorkeur voor de stempelinkt opgeven, maar ik kan gezien de voorraad niet garanderen dat je die kleur daadwerkelijk krijgt). 

Extra kans maken kan door te bloggen, twitteren, hyven of facebooken over dit Zelfmaakidee en/of de Zelfmaakspecial van 101 Woonideeën. Plaats dan nog een reactie met daarin een link naar je reclamebericht.

De 10 pakketjes worden at random verloot onder alle reacties en zo spoedig mogelijk daarna verzonden.

88 opmerkingen:

  1. Hallo, tot nu las en genoot ik alleen maar van je blog, ik reageerde niet eerder. Maar nu loont het nog eens extra om dat te doen, het nadeel is wel dat ik nu extra 'hebberig' lijk hé... Ach, wie niet waagt, niet wint.
    In ieder geval dank voor je mooie blogstukjes, Marta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, ik doe ook mee! Complimentjes voor je blog!! Groetjes uit Parijs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, ik doe ook graag mee aan deze GiveAway hoor!
    Je kan nooit genoeg Crea ideetjes opdoen, zeker met de lange en koude winter die in aantocht is :-)
    Ik zal een link op mijn blog plaatsen onder de GiveAway link

    http://www.dutchapple.blogspot.com

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wou de nieuwe woonideeën al kopen (die van oktober vond ik echt super), maar zal nog even wachten, mocht ik een van de gelukkigen zijn :)

    Die zelfmaakspecials vind ik altijd ferm de moeite, ook op de site. Nu er nog ook echt zelf eens iets uit maken!

    Vanwaar de eer Martine om deze uit te strooien via blogland?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een link op mijn blog (karenvandelaer.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke give-away, ik doe ook mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ging ff iets mis met typen dus nog een keer,
    Ik heb een link geplaatst op mijn weblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil ook graag meedoen :) altijd leuk zo'n giveaway.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaaa, ik doe mee: en als kleur "rood als roos" natuurlijk ;-)
    Fijn weekend daar in den Fabriek!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I'm in, altijd tof om te doen die stempeltjes maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk! Ik doe graag mee. Ik heb deze week al 2 gummen gekocht en zoek nu nog een gutsje. Ik vind het zo'n leuk zelfmaakidee. Benieuwd of het mij ook zo mooi zal lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tja tja ik wil ook heel graag mee doen.... wie niet ...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oehhh, blauw als lavendel is erg mooi! (al vind ik lavendel erg stinken ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En een retweetje op m'n twitter! (Wen___)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk, mocht ik winnen, gaat het naar mijn zusje (die is nml heel hard aan het studeren, en ik ben trots op d'r) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En een tweet: http://twitter.com/#!/Balleeknits

    BeantwoordenVerwijderen
  17. en ge-face-booked: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=100000859417370 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tof tof tof, zo'n pakketje! Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Linkje staat ook op mijn blog: yashengo.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. en een linkje op mijn blog! http://puurarnika.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Tuurlijk doe ik mee. Zoiets leuks laat ik niet liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. leuk hoor ! Ik doe graag mee ! er staan altijd leuke ideetjes in

    BeantwoordenVerwijderen
  23. tof !

    voor mij oudroze of goud of zilver !
    oh wat zou ik graag winnen !

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oeee dit komt hardstikke goed uit!!! ik ga een linkje zetten op mijn blog, zal jou daar weer een linkje van sturen. Ik ga morgen proberen een stempel uit een gum te maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik wil heel graag mee doen! Wat ontzettend leuk allemaal! Ik zou ook graag inkt in de (oud)roze/rode kleur winnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. En ik heb er over getwitterd (@lindavndijk) - hoe ik een linkje daarvan moet plaatsen weet ik niet ;-0)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hallo, leuke blog, ik wil graag een gokje wagen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. http://katrientje-vanalles.blogspot.com/
    hieop heb ik reclame gemaakt voor je give away

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Martine! De sneeuw en het ijs vind ik alleen leuk van achter de ramen. Als ik erdoor moet vind ik het minder. Maar .... het voordeel van het koude weer is dat het heerlijk is om thuis te creatieven. Met papier, wol, stof, groen .....potje thee erbij ... heerlijk allemaal. Mocht ik je pakketje winnen, dan staat dat garant voor weer heel wat heerlijk knutseluurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een fijne giveaway :) Ik doe mee!
    Liefs Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hey Martine,
    wat een super leuke give-away. Ik doe mee!! En reclame voor je gemaakt op facebook.
    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  32. http://www.facebook.com/profile.php?id=100000983525501

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuk weg-geef-feestje!

    Ik stempel het allerliefst in beertjes Bruin.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heb een link gezet op mijn give-away overzichtpagina.
    Keep my fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Als er wat te versieren valt in blogland doen we graag mee, met Sint en kerst is een pakje altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. knutselen op donkere dagen... *zwijmel* ! Ik doe dus heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Linkje op m'n blog geplaatst: http://carolienmichiels.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik doe graag mee! Leuke give away!
    Groetjes, Saartje

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Heb ook een linkje op mijn blog gezet!
    saartjekraal.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat leuk zeg!
    Ik doe graag mee :)

    Ga er zo even over twitteren. (volg je al sinds mijn eerste bestelling)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hier de link naar mijn tweet: http://twitter.com/#!/zwitsaltrutj/status/8955804891750400

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ohh, dat is wel heel erg leuk!!
    Ik doe mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. en er staat nu ook een berichtje op mijn facebookpagina :D

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Jahaa... hier doe ik graag aan mee. Count me in!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik doe graag mee met deze leuke Giveaway. De kleur maakt mij niet uit. Zou een super leuk Sinterklaas kadootje zijn natuurlijk! Als je het leuk vindt, kun je ook een gokje wagen op mijn giveaway.
    http://floortjetekent.blogspot.com/2010/11/giveaway.html

    BeantwoordenVerwijderen
  46. ik wil wel! en de kleur maakt mij helemaal niets uit..

    BeantwoordenVerwijderen
  47. voila! http://dewereldvolgensnoemi.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een leuke zelfmaakspecial in 101 woonideeen, toen ik hem gekocht had ben ik meteen aan de slag gegaan! Samen met mijn kids heb ik twee stempels gemaakt en hier een bericht en tutorial over geschreven op http://pukklifestyle.blogspot.com/ Ik heb net je webwinkel 'een nieuw avontuur ontdekt' en vind hem helemaal geweldig! Dus ik doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. http://ronjaroversdochter.blogspot.com/ zie hier mijn linkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik doe ook mee! 101 woonideeën is altijd al een favoriet geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. En mijn linkje:
    http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=1371915193

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Helemaal die give away gemist, gelukkig zie ik hem nu! ik heb al eerder een blogje geplaatst, zo dadelijk plaats ik een linkje en zal ook even een tweet eruit gooien! heb je stempel nog niet gemaakt, maar ga wel snel richting de Hema deze week!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. En hier mijn eerdere blogje over de 101 zelfmaakspecial: http://www.orangefarmhouse.nl/2010/11/101-woonideeen-zelfmaakspecial.html

    BeantwoordenVerwijderen
  54. En hier de tweet, compleet met tipfout in de aanhef ;-)
    http://twitter.com/#!/OrangeFarmhouse/status/9348933406953472

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Het is zo'n leuk boekje! Mijn webshop staat er ook in: www.makeroom.nl Een webshop vol verassend design, voornamelijk uniek en handgemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  56. O wat een leuk idee. Lijkt me leuk om wat te winnen met de feestdagen! We plaatsen het direct op onze blog: De Baby Stylist van Lief Leuk & Eigen geboortekaartjes! http://liefleukeneigen.nl/nl/de-baby-stylist/

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Nou, ik wil wel hoor! Ik heb je gevonden via de special en heb gelijk de envelop-template besteld waar ik al zo lang naar op zoek was, helemaal enthousiast ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  58. En een beetje extra reclame voor jou vind ik ook helemaal niet erg, zie link :)

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ik doe graag mee aan jouw give away. Wat extra inspiratie is altijd welkom, nietwaar ?
    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wat een ontzettende leuke give away, ben benieuwd naar de ideeen in het blad....zet een linkje op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  61. het linkje staat op www.meidenmama.blogspot.com......

    BeantwoordenVerwijderen
  62. ik heb geen kleurvoorkeur, maar oh wat zou dat een leuk sinterklaas/kerstcadeautje zijn..

    BeantwoordenVerwijderen
  63. ik waag ook mijn kans en zet een linkje op mijn kersverse blog (die tot nu toe nog leeg is)

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wie niet waagt... ik doe mee dus! Ik zet je ook op facebook en op m'n blogje. Graag Bruin als Beer.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ik doe graag mee aan deze super give-away

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ik neem ook graag deel aan de give away.
    Gratienne

    BeantwoordenVerwijderen
  67. leukleuk! past helemaal in mijn plannen de komende tijd... ik bruis van de energie om aan de slag te gaan maar heb nog nét even wat ideetjes nodig! dus ik ding graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ohh wie wil hier nu geen gokje wagen??
    Ik wel heel graag zelfs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ik kan wel wat inspiratie gebruiken dus kom maar op met die Zelfmaakspecial! :-) Groetjes Plien

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Leuk, ik doe graag mee!!
    Fijn weekend, Susanna

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Hallo Martine,

    leuke actie! Ik heb krijg de 101 Woonideeën trouwens zelf al. Een erg leuk blad! En ik heb inzending van zelfmaakspecial dus ook al gelezen.
    Afgelopen dinsdag heb ik de kaarten en het boekje ontvangen. Ze liggen al klaar om verzonden te worden.

    Ik zal nog een beetje extra reclame voor je maken.

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Nog een berichtje van mij. Het wordt nu tijd dat ik ga koken. Fijne avond!

    Groetjes Bianca

    http://biancakor.hyves.nl/ http://holystitch.hyves.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ai, ik deed ook graag mee, maar ik zie dat we de klokslag 21u al voorbij zijn!
    Jammer, een volgende keer beter... :)Even goed bedankt voor de give-away en veel succes voor alle andere deelnemers!

    Kim

    BeantwoordenVerwijderen