16.11.10

Editions Paumes


Waar en wanneer Paumes en ik elkaar voor het eerst ontmoeten, weet ik niet meer. Wel weet ik dat ik op dat moment kennismaakte met het Mooiste Interieurboek dat ik ooit gezien had.
Al snel kocht ik een tweede deel. Meteen weer favoriet! En eigenlijk geldt dat voor de hele stapel die inmiddels ligt te prijken op de koffietafel. Stuk-voor-stuk juweeltjes.
  
Bureaux à la Maison

Ateliers des Filles
Het kleine Japanse familiebedrijf Editions Paumes schetst een waarheidsgetrouw beeld van de omgeving van creatieven en heeft inmiddels een reeks van creatieve bijbels gedrukt die elk overlopen met inspiratie.

Belgium Family Style

Finland Family Style (nieuwste uitgave!)
De prachtige fotografie en mooie vormgeving werken zeer inspirerend. Iedere keer weer als je een boek openslaat. De onderschriften zijn in het Japans, maar dat stoort niet omdat de beelden voor zich spreken.
Vanaf nu vind je bij Een Nieuw Avontuur alle delen van de serie Ateliers & thuiswerkplekken (London, Stockholm en 2x Parijs), de serie Family Style (Parijs, London, Belgie en Finland) en de serie Kinderkamers (London, Copenhagen, Stockholm, Parijs) voor 24 euro per stuk (excl. verzendkosten)

 Children's Rooms London

3 opmerkingen:

  1. Ziet er geweldig uit! Ik zet er een paar op mijn lijstje voor de Sint. Groetjes, marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, zulke inspirerende boeken met zulke mooie foto's. Ik heb er alvast eentje voor Sinterklaas gevraagd. Nu maar hopen dat Sinterklaas je webshop weet te vinden..
    Super gewoon..!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zou leuk zijn als je ook de editions de paris boekjes in je assortiment zou hebben. vooral die van "nederland, mijn interieur" is erg fijn ;)

    http://masamihonaomiho.blogspot.com/2010/09/thanks-12-women-and-their-family.html

    BeantwoordenVerwijderen