17.10.10

Wilde Plannen Give-Away

Ze zijn er dagelijks en als ze er eenmaal zijn, heb ik meteen rete-veel haast om ze uit te voeren.
Plannen.
En alles liever gister dan vandaag kant-en-klaar in de steigers.

Mijn meeste recente (en ook meteen meest wilde) Plan?
Ik hang op 31 december mijn Grote-Mensen-Baan aan de wilgen. Dertig uur per week Vergaderen, Bedenken, Begroten, Ontwikkelen, Begeleiden & Oplossen ruil ik in voor een Onbelegde Volkoren Boterham en de onzekerheid van het Zelfstandig Ondernemen.

Maar ook geen geraas en gehaast meer. Lange, lange avonden, volle webwinkelwerkweekenden en altijd tijd tekort. En eindelijk ruimte om van al die Plannen eens het realiteitsgehalte te checken.

Sinds ik die grote knoop heb doorgehakt, ben ik Promotor van mijn nieuwe principe Volg je Hart en Zoek de Creatieve Ruimte en stimuleer ik ook graag Jouw Wilde Plannen. En daarom geef ik weg:



Een schrift voor Gekke Ideeën en Absurditeiten van La Marelle, een rolletje Washi Tape om ze mee vast te plakken als ze voorbij komen, die mooie plannen en een setje Sticky Index Notes om de weg niet kwijt te raken.

Meedoen?
Je kunt hieronder reageren voor zondag 24 oktober 21 uur.
Twee keer kans maken kan als je naast je reactie ook Blogt, Facebookt of Twittert over deze Give Away en je URL hier plaatst. Uit al die Reageerden kiest de Randomizer een winnaar.

49 opmerkingen:

  1. Wat een goede beslissing! Dat boek wil ik ook wel lezen! Ik doe mee, en zit een linkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een stoer besluit!
    Je weet niet waar je bent straks...;-)

    Ik heb een link naar de PIFblog geplaatst in mijn zijbalk en zal ook een link zetten op mijn Blog over je give-away. Kun je ook meteen even kijken naar mijn eigen give-away.
    Bij deze, ik doe dus graag mee!
    www.siem-en-zo.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik schreef het je al, maar nu nog eens: geweldige beslissing, geweldige stap! Sla wat extra van die schriftjes in en schrijf er zelf ook een paar vol want je zult zien hoe het ondernemerschap je op nog meer nieuwe ideeën brengt;-)
    En natuurlijk doe ik graag mee met je giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een dappere beslissing, hier krijg je vast geen spijt van. Ik wens je veel succes met je wilde plannen en omdat ik die van mij soms ook wel eens wil vastplakken doe ik graag mee met dit weggevertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je give-away net geplaatst in de zijkant van mijn blog bij de weggevertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stoer van je om je baan op te zeggen, ook spannend! Veel succes met je wilde plannen ;) En ik doe graag mee aan je give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat stoer zeg, je hart durven volgen en niet meer het uitgestippelde geijkte pad gaan volgen maar dat gaan doen waar je hart ligt, respect!!!! En ik doe graag mee met de giveaway :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Martine, wat een Spannend nieuw avontuur!Heel veel succes en met het Volgen van je hart, de creativiteit volgt vanzelf!
    Ik doe graag mee met de give-away..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben zelfs een beetje jaloers op dit wilde idee. Te gek! Doe mij ook zo'n portie wilde plannen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. (oeps.. met de foute account aangemeld)

    Ik zei: leukleukleuk, van La Marelle ben ik fan! Liefs..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk leuk!
    Ik heb ook getwitterd: http://twitter.com/#!/zwitsaltrutj/status/27655184178

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig!!! Altijd doen, leuk leuk leuk!

    Zelf net een eigen bedrijf begonnen en ik zit nu alweer vol met ideeën voor een te starten webshop in het verlengde van bedrijf. Heerlijk is het om je hart te volgen.

    Dus ga genieten en lekker je hart volgen.
    Veel succes alvast en lekker creatief bezig zijn!

    Graag doe ik dan ook met je actie mee en heb je berichtje geretweet: http://twitter.com/#!/Mauronne

    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jihaa, ik doe wel mee. Mijn motto is tegenwoordig: hou uw creatief vermogen levend! En hierdoor voel ik mij al een pak beter dan vorig schooljaar. Laat al die inspiratie dus maar komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Martine,

    Wat een goed besluit, ik volg altijd mijn hart, ik heb een kringloop borduurtje waarop staat: 'Wat je met liefde doet, gaat altijd goed"
    Succes met je wilde plannen!
    Ga je giveaway op mijn blog zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Natuuuuurlijk doe ik mee :D
    Ik heb het op mijn blog geplaatst: http://creacuties.blogspot.com/p/give-aways.html

    En oooh wat gaaf, zo'n plan!
    Ik hoop dat het je bevalt, en dat je geniet ervan. Nog even doorbijten dus, en dan kun je helemaal doen waar je van droomt, you go girl!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geniet van alle tijd die vrijkomt om je dromen te kunnen uitvoeren. Ik doe graag mee met je leuke give-away! Ik zal een melding maken op mijn blog van jouw give away

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig. Ik ben stevig supporter van volg je dromen, ondanks alle onzekerheden die ermee gepaard gaan en wens je alle succes en plezier! Ik ben daarnaast ook zwaar fan van la Marelle (het kookreceptenschrift wordt hier vlijtig gebruikt), maar dit schriftje kende ik nog niet :)

    Ik doe dus graag mee! (met de give away, en ook met het dromen najagen - ik hoop volgend jaar alle vergaderingen en agenda's gedag te zeggen en als juf lager onderwijs voor de klas te staan)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. En ook nog een linkje op mijn blog:
    http://tonbouton.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een fantastisch wild plan!!! Ik supporter voor je en doe natuurlijk ook graag mee met je dromen-give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ja helemaal goed, ik ga twitteren, zet het op mijn veel gelezen blog en die ook nog effe een linkje op die stoffige facebook van mij.... ehhh heb ik nog meer? nee geloof ik niet. (zal ik het ouderwets van de daken schreeuwen?)
    Lieve Martine heeeeeeeel veeeeeeeel succes de komende tijd en plezier nadien.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik doe ook mee voor dat leuke boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd! Je doet iets wat veel mensen (me inclusive) niet durven.
    Maar ook zekerheid is een vorm van vrijheid (hou ik mezelf maar voor).

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Joepie joepie daar gaat je nieuwe carrière vanaf 1 januari!!! Dit gaat helemaal lukken, ik weet het zeker!

    En anders moet je maar even bloggen als het niet meteen een megasucces wordt (want dat wordt het echt wel), dan sturen we je allemaal wat zakjes hagelslag en blikjes leverpastei:)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow, ik kom je blog nét tegen en precies op een goed moment! k zal het ook tweeten, want ik heb mijn eigen blog nog te kort om er-effe-snel iets op te kunnen zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik hoop dat je dit kunt openen: http://twitter.com/#!/annismira

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super stoer van je je baan opzeggen!
    Ik doe mee en wil winnen en ga je berichtje natuurlijk retweeten!
    PSikhouvanjou

    BeantwoordenVerwijderen
  28. joepie ik doe mee... en veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Uber inspiratie volle blog!
    Doe graag me aan Give-away!

    Zal een linkje plaatsen naar je blog!
    zie: http://lepetitartistevoyager.blogspot.com/
    en dan onder het kopje ♥DUTCH BLOGS.

    Liefs,Emmelie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. o ja, linkje vergeten, zegt ze na 4 dagen:)
    http://www.doorjolanda.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik doe graag mee.
    Ik wens je veel succes in de toekomst.
    Ik plaats ook een linkje op mijn blog.

    Groetjes,
    Leila

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw! You go girl! Kom per toeval op je blog (zo gaat dat toch meestal?) en ben 2,5 jaar terug in t diepe gesprongen, de beste keus ooit!
    Doe graag mee aan je give-away...

    groetjes Petra-homemadebypeet

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik ga je volgen, ben benieuwd naar je nieuwe geluk!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Good for you!
    ik deed het een aantal jaren geleden ook en kreeg er totaal geen spijt van, heerlijk eigen baas zijn. Daarna kwam mijn meisje en gooide ik nogmaals het roer om en stopte ik zelfs met het werken voor de fijnste baas (=ik ;-)) die er was. Volg je gevoel heeft mij super veel gebracht!!! (en nooit spijt dus....)
    Ik zeg: Win-win situatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Je doet je blogtitel wel alle eer aan: een nieuw avontuur. Moedig van je dat je die stap durft te zetten, ik kijk met bewondering naar je!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Met gemengde gevoelens...Martine gaat weg! Maar elke keer als ik in je webwinkel kijk snap ik het helemaal. Werken vanuit je kracht!! (tip van Elker in Evenwicht ;) ) Ik hou ook helemaal van Marelle, ga nu ook zoeken naar nieuwe kookschriftjes.
    Heel veel succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ziet er helemaal leuk uit, ik doe mee, en zet ook een link op mijn kreati-blog

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik doe graag mee voor zo'n superleuke prijs en ik ga het op mijn blog zetten vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik ben ook van de partij hoor! Enne... kweet-nog-steeds-niet-wie-jij-bent-op-het-schoolplein...

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik bewonder je besluit! Tijd voor een nieuw avontuur! Een wilde plannen boekje kan ik wel gebruiken, dan komen die gedachten uit mijn hoofd ook eindelijk eens op papier!

    Er staat een linkje in mijn side-bar: http://yashengo.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een gave beslissing. Ik heb het ook als droom ooit te kunnen zeggen. Ik ding graag mee naar je prijs en zal je nog even promoten op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een plan; je hart volgen! Klinkt eigenlijk heel logisch toch? Fijne giveaway; je staat op m'n blog, zat er toch al aan te komen met zo'n webshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. geweldig, gefeliciteerd en zet 'm op!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ben benieuwd wanneer je de winnaar bekend gaat maken (tja geduld is een schone zaak waar ik nog aan moet werken volgens mij!)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Oh, wat ontzettend stoer! Ik ken je helemaal niet en kom hier toevallig langs, maar ben plaatsvervangend trots op je. Wat een goede beslissing! (dat ik 'm zelf al zo'n dikke 5 jaar voor me uitschuif omdat ik simpelweg niet durf, maakt dat ik je extra stoer vind) Goed bezig joh!

    Je hebt een leuke webwinkel zag ik net snel, daar ga ik nu eens op m'n gemak rondkijken. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen