25.10.10

Eens een Winnaar

Wat een fijne, bemoedigende reacties op mijn Wilde Plan.
Het geeft me nog zoveel meer het gevoel dat ik een mooie knoop heb doorgehakt. En ik ben blij dat ik Linda kan bellen als de Hagelslag écht op is!
Het papierpakketje vliegt naar Gent om de Plannen van .tonBouton. te vangen en te ordenen.
En voor alle anderen met Wilde Plannen of Vage Hersenspinsels, maar even geen geluk: het schrift is HIER te bestellen.
Vandaag en morgen zelfs met 25% korting.
Stickers van Tinou Le Joly Senoville
zie HIER

4 opmerkingen:

  1. O hoi huppel tuimel tuimeling super! Dank je zo Martine, ik ben er heel erg blij mee. Ik ben echt een boekjes-schriftjes-lijstjes madam, maar had er nog geen voor out of the box wilde ideeën. Ik win nooit iets, dus ongelooflijk fijn.
    Nog eens veel succes met het wilde plan, en dank je om het te delen. Werkt aanstekelijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer genoeg niet gewonnen, maar: nu heb ik wel ideeen met wat ik voor mn verjaardag kan vragen. k denk nu aan de totale inhoud van de webshop haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je leuke reactie, en ik hoop dat mn vrienden ook fan worden van je webshop!
    Ik word er in ieder geval helemaal blij van!

    BeantwoordenVerwijderen