27.9.10

Mis-ge-lukt


Het zal iedere Crafty bekend voorkomen: je maakt wel eens iets dat het - zacht uitgedrukt- niet helemaal is.
Van verkeerd-om-in-elkaar tot leuk-bedacht-uitvoering-kon-beter. Als het al niet meteen in de prullenbak belandt is, ligt het vast nu ergens diep weggestopt. En laat me raden: mét het vastberaden voornemen om er toch nog ooit eens iets van te maken.



Het had op mij een heel relativerende werking om te ontdekken dat er mensen zijn die dit soort producties gewoon proberen te verkopen. En tot mijn grote vreugde houdt iemand onder de klinkende titel Regretsy bij wat voor lelijks en mismaakts er allemaal op Etsy te vinden is.
Eentje om toe te voegen aan je blogreader voor wat alledaagse goedlachsheid of te kopen voor op het toilet via Amazon.








3 opmerkingen:

  1. Ha Martine, wat ontzettend geestig..en iedereen die wel eens wat maakt zal dit herkennen, bij mij gaat het de prullenbak in maar dit is een fantastisch idee ! Fijne week (en heel veel Dingen die wel lukken..)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whahhahaaaaa, GEWELDIG!!!!

    Die trui met die gigantische kol, en dat borduurwerk.. Ga 'm in de gaten houden, Regretsy! Die ondertitel ook, 'where DIY meets WFT'.. SUPER!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi Wat grappig! En inderdaad, elke creatieveling maakt zoiets weleens mee!

    Nu voel ik me een stuk beter nadat ik vanavond het elastiek in een babybroekje er tot twee keer toe gedraaid innaaide. Niet zo zichtbaar, maar wel onhandig. Gelukkig was dat goed te herstellen.

    BeantwoordenVerwijderen