21.8.10

Save

Mijn tempo is doorgaans hoog bij alles wat ik doe. Er is immers altijd veel te beleven. Veel te ontdekken.
Om toch iets te onthaasten lees en blader ik veel in mooie, inspirende boeken en bladen. Een steeds groter worden mankement echter, is mijn geheugen. Hoe heette die ontwerper? Waar vond ik dat kastje nou of hoe zat het ook alweer precies, dat leuke zelfmaakidee?
Een tijdje terug vond ik een oplossing, waar ik inmiddels zó enthousiast gebruik van maak dat ik het graag met jullie deel.





Een EcoFriendly versie vind je hier* om gratis te downloaden!
* icoeye.com

4 opmerkingen:

  1. Inderdaad dat scheelt oeverloos bladeren op zoek naar dat ene plaatje!
    btw: de tas is vandaag mee geweest naar de markt en bevalt prima! Nogmaals bedankt!
    xoxo
    Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geinige vinding!!! Printennnnnnnn..

    En nu een vaste plek vinden voor de uitgeknipte labeltjes, want anders is het 'ehm.. waar had ik nou toch die labeltjessssss..' ;P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We zaten samen op de bank, net us wat boekjes met keukens enz door te bladeren.. En toen dacht, 't is wel handig om daar even dingen tussen te stoppen... Haha, cool! Leuk, direct uitgeprint en ook al in gebruik dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk inderdaad. Ik heb ze in een aantal kleuren uitgeprint voor verschillende niveau´s van belangrijkheid en thema´s...goeie tip

    BeantwoordenVerwijderen