4.8.10

Prent

Prentjes en patronen hebben mij altijd meteen in de tang.
Op stof. Op papier. In kleding of aan de muur.

Het was dan ook niet zozeer de vraag óf ik dit boek ging aanschaffen, maar meer hoe lang ik het volhield het te laten. Maar met de vakantie in het vooruitzicht, ben ik dan toch gezwicht.
Ik heb het mezelf nog niet toegestaan het te openen sinds het gearriveerd is. Dus pas ná mijn vakantie kan ik er meer over vertellen. Maar ik wéét nu al dat het een gouden tip betreft.
Bowie houdt ook een blog bij, iedere dag een nieuw patroon.
Haalt dat de sleur uit je leven, of wat?

4 opmerkingen:

  1. Zoef! Weg sleur ;-) Bedankt voor de leuke tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een discipline! neem aan dat je er ondertussen al in gekeken hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, zalig boek! Heb ik ook.
    'Patterns', uitgegeven bij BooQs is ook leuk.
    Hier kon ik me ook niet houden en kocht ik een hele stapel:
    http://oontje.blogspot.com/2010/06/thing-of-beauty.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ná lezen nog steeds een VETTE aanrader!

    @Hiskia: ik verstop dingen voor mezelf ;-)
    werkt heel goed (vooral als je er heel hard in gelooft)

    @Oontje: dank voor de tip. ik ga zeker kijken!

    BeantwoordenVerwijderen