17.8.10

Over geven en nemen

Een bundelpost. Thema: Geven en Nemen.
Om alles eens even -overzichtelijk en wel- op een fijn rijtje te zetten. Want daar hou ik zo van (...)

Eerst wat druk van de ketel... de Give Away
Het Lot van de La Marelle boodschappentas viel met behulp van de Randomizer op Knoopjes die -hoe mooi- ook net zelf een Give Away op touw heeft gezet.  Meteen een kans om je geluk opnieuw te beproeven. Knoopjes, mail je je adres?


Voor Al Die Reageerden maar achter het net vissen: je kúnt VANDAAG deze, deze, deze of deze La Marelletas bij ons kopen met 15% korting. Je kortingscode is poedelprijs en leg in de opmerkingen even uit wie van De Reageerders je bent. Zodat het voor ons ook overzichtelijk blíjft.

¨¨¨°º©º°¨¨¨¨¨¨°º©º°¨¨¨¨°º©º°¨¨¨¨¨°º©º°¨¨¨¨¨°º©º°¨¨¨

Van het idee dat ik niet de enige ben die graag iets weggeeft,
word ik heel gelukkig.
Zo worden er in blogland regelmatig awards uitgedeeld. Voor de Blijste, de Stijlvolste, de Creatiefste en de weet-ik-wat-meer Blogs. En die vielen mij het afgelopen half jaar een aantal keren ten deel. Van Ingrid en Fienke ontving ik er bijvoorbeeld - recentelijk-  twee die mij deden blozen. Omdat ze steeds op een onhandig moment kwamen, heb ik er tot nu toe geen aandacht aan besteedt. Maar bij deze neem ik ze stralend en dankbaar in ontvangst. Zonder speech, want dat staat me niet.
Het is de bedoeling dat ik ze doorgeef. En daar ben ik heel makkelijk in:
Mijn lijst met blogs die de moeite van het regelmatig lezen waard zijn blijft groeien. De Blijste, de Stijlvolste, de Creatiefste.

¨¨¨°º©º°¨¨¨¨¨¨°º©º°¨¨¨¨°º©º°¨¨¨¨¨°º©º°¨¨¨¨¨°º©º°¨¨¨

Wat ik vind van dat Geef-principe heb ik al eens kenbaar gemaakt.
De PIF waaraan ik medio juli deelnam, heeft een staartje gekregen.
En meteen daarmee weer een kop.

En menig kans op een tweede ronde ligt alweer op de loer.
Oohh.. ik broed op een plannetje. Wordt vervolgd.


edit 17/8:
Op Amaroo maak je nu kans op een Papier Pakket van Een Nieuw Avontuur, onder meer.

3 opmerkingen:

  1. Wat JAMMER!
    Maar wat ook veel moois, de awards, de kadootjes...
    Ik ben benieuwd naar je plannetje met de PIF!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi, ik heb inderdaad nog PIF-fers nodig;-). Ik heb me opgegeven bij iemand, maar verder heb ik er nog niet veel over gehoord. deze week zal ik me er verder eens in verdiepen. groetjes, Aafke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het plan dan? Nieuwsgierig als ik ben gaat het nu rinkelen in mijn oren en kloppen in mijn buik. Laat even weten of ik je behulpzaam kan zijn bij het plan!

    BeantwoordenVerwijderen