15.8.10

Hoe ging 'ie ook alweer?

De tune humt al een paar dagen door mijn hoofd. Halve zinnen, losse woorden. Ik voelde me er eigenlijk net wat te oud voor, maar het trok toch: Sport Billy. En dan vooral die tas*. Je zou maar zoiets in handen hebben!


Alle digitale gemakken ten spijt: de Nederlandse tune blijft voor mij vooralsnog onvindbaar. En de Engelse versie heeft niets bekends.

Dat humt nog wel even door dus.
Of weet jij msschien nog hoe 'ie ging?

* over tassen gesproken:
je hebt nog één dag om te reageren op de Give-Away!

2 opmerkingen:

  1. het zegt me helemaal niets...
    keek je er naar?

    zo keken ik en mijn zus naar candy.. ken ik nog een piepkleinstukje van de tune...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee geeske,
    Candy's Tune - luister/kijk hier: http://www.youtube.com/watch?v=mjVNL0rT7d0

    Van Sport Billy had ik nog nooit gehoord.
    groetjes, Klaar

    BeantwoordenVerwijderen