20.7.10

Thuis in Denemarken?

Het lag geruime tijd niet in de lijn der verwachting, maar toch reizen wij naar Denemarken. Als daar de zon schijnt, als we nu eindelijk al het sloopafval weggebracht hebben, als we de tent kunnen vinden, als we opstaan en zin hebben in uren autorijden, als we weten waar we naar toe willen...

Ben jij thuis in Denemarken?
Weet jij waar je de lekkerste koffie kunt kopen? Welke supermarkt het grootst is? Waar de beste kringloop zit? Welke strand het lekkerst ligt? (één waar de zon altijd schijnt?) Waar je de mooiste kinderkleding en scandinavisch design vindt? En een mooie, kleine, rustige camping?

Wij horen graag je tips!
Hieronder of per mail.

3 opmerkingen:

  1. Ah, goed voornemen! Ik weet wel een adresje om mooi te kamperen. Zal het opzoeken en dan mail ik. Weltrusten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh, wat goed. denemarken..
    nu ben ik daar wat minder thuis, maar ken iemand die daar fluitend naar toe gaat..(en bij camping en kleding zeker kan helpen)
    ik zal het haar vragen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je zou het Tizz eens kunnen vragen van http://blog.tizzalicious.com
    Zij heeft volgens mij een partner die daar vandaan komt.

    BeantwoordenVerwijderen