31.7.10

Tassen

Een tas voor naar mijn werk, een tas voor de boodschappen, een tas voor als ik met de auto ga, een tas voor op de fiets, een tas voor de stad, een tas voor 's avonds, een tas voor op visite...
Ik krijg kan er niet genoeg van hebben.

Maar eigenlijk kenmerkt die bos tassen aan de kapstok vooral de zoektocht naar De Perfecte Tas. Eentje waar alles in past, ieder z'n eigen vakje, die overal mee naar toe kan.
Het zou zo handig zijn. Nooit meer iets vergeten, in de andere tas.
Nu we bij omstebeurt (voorlopig) gestopt zijn met de verkoop van handgemaakte artikelen, ontstaat er ineens ruimte en creativiteit om De Perfect Tas zelf te gaan maken. De komende dagen zal ik alles met de nodige precisie opmeten en met al die kennis een ontwerp maken. Graag laat ik me inspireren door één van mijn laatste Paumes-aanwinsten: Les sacs des Parisiennes. Want als er iemand verstand heeft van tassen...

3 opmerkingen:

  1. Als tassenjunk ben ik zeer benieuwd naar het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij Eloleo vind je heel veel tips en patronen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het resultaat volgt tzt hier. Ik zal zeker Eloleo gaan bekijken. @Liesbet, denk voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen