24.7.10

Geef-het-door

Ik vond vanochtend twee kadootjes in de brievenbus. Met het geluk geheel aan mijn zijde (of eigenlijk was het Twitter), was ik er als de kippen bij toen DOCKA een GHD'tje deed.

Met dit allerzoetste uiltje en een vilten bloem om op te spelden ben ik reuzeblij. En ik smelt bijkans van principes als Pay-It-Forward en roem daarom hierbij al die dit kado voor mij voortbrachten (voor zover ik ze terug kon herleiden): DOCKA, Roos, Twee meisjes in de stad, Mijmij, Vrollie, Mamasha, Naja en Zuurstof.

Zoooh (handenwrijvend)...
en nu is dus de beurt aan mij, om DRIE van U een kadootje te sturen. De bedoeling varieert wat, zie ik in de PIF/GHD-geschiedenis, maar omdat ik graag mijn eigen regels maak, is dat niet zo'n probleem.


Wil je meedoen? Reageer dan op dit bericht.
De GHB gaat naar de eerste DRIE die reageren, wiens adres ik dan graag z.s.m. ontvang. Zij ontvangen per post een GHD-kado en committeren zich daarmee aan de opdracht om het GHD-stokje door te geven aan DRIE nieuwe deelnemers. Handgemaakt of zelfgekocht, eetbaar of onsmakelijk, hard of zacht: alles is toegestaan, het is het verrassingseffect dat telt!

P.S. Wil je graag meedoen, maar heb je geen blog om je actie te zijner tijd tentoon te stellen? Dan mag je mijn blog lenen voor een bericht. Be my guest(writer)!Ook als je beren op de weg ziet, je andere zorgen hebt of er toch iets niet helemal duidelijk is. MAIL even!

edit 24.7: En volgens míjn regels mag je ook meedoen als je al eens eerder mee hebt gedaan.

9 opmerkingen:

  1. 't Is dat ik al meegedaan heb... maar anders zou ik zo intekenen, ben reuze benieuwd wat jij gaat doorgeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Martine, wat leuk! doe graag mee, bij deze dus, goed weekend, Ingid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, zo'n leuk idee om de door het geef-lijn die bij jou (voorlopig) eindigde weer te geven. Daar ga ik straks iets over schrijven. Top!
    Liesbet (van Twee meisjes in de stad)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat cool zeg, dat het helemaal rondgaat in blogland én dat jij even uitzocht tot waar deze terugging!!
    veel plezier met de GHB!!!!
    vanessa van zuurstof

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammerrr dat ik achter het net vis, ben nog een onbekende gast in blogland. Maar wel een hele gave actie, dit! Kan ik mij ook elders opgeven?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jawel! Joanna is net een blog begonnen (ook een groentje) en start met de GHD! Zie hier: http://joanna-mikro.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jouw regel ga ik overnemen. Ik deed ook al mee (binnenkort op mijn blog) maar vind het zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen