1.6.10

Ik plak

In het kader van de ouderparticipatie heb ik sinds kort een nieuwe, zeer verantwoordelijke taak. Ik plak de schoolboeken.

Nu is dat aan mij zeer zeker welbesteed. Na een propedeutisch jaar aan de Bibliotheekacademie, waar inhoudelijke ontsluiting hét gespreksonderwerp van de dag was. Tot menig gegniffel. Wat ik pas begreep tijdens mijn eerste bevalling. Maar goed, ik dwaal af.

Ik plak dus boeken.
En ben inmiddels bovenmenselijk goed geworden in het PRECIES de juiste lengte schatten van de tape.
Oh, en een rúst hier.
Ik krijg er kriebels van.

3 opmerkingen:

  1. Zo, lekker bezig en ook nog op twitter en alles...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een erg verantwoordelijke en onderschatte taak!
    *.....hi*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haahhaha ik vind jou soms zo grappig!

    BeantwoordenVerwijderen