29.5.10

Give-away #6


Er is hier de afgelopen dagen ZO-veel moois binnen gekomen*!
Duns (ook voor DAMES), Smafolk, nieuwe broekjes van Snoffs, kaarten en notitieboeken van verschillende Engelse ontwerpers, (hier, hier, hier, hier), nieuwe reisdagboeken van Sukie, stevige canvas tassen en bekende en nieuwe papierwaren van La Marelle, gerecyclede memo's (de blocks zijn er nog, de boekjes zijn alweer op, maar nieuwe in bestelling), het is bijna teveel om op te sommen.

Ik voel me altijd heel rijk tussen al die dozen en zakken.
Heel even. Want veel blijft hier maar kort.
En voor alles wat langer dan een dag blijft, moet ik weer een plekje zien te vinden in het te krappe magazijn.

Maar hey, wil je delen in mijn klein geluk?

Uit de nieuwste La Marelle aanwinsten heb ik voor een giveaway een pakketje gemaakt van mijn favorietste LM-ontwerpster Aurélie Guillerey: een kaart (+envelop), een blanco notitieboekje, een spiegeltje voor in je tas en een vel tatoeages voor zomerse dagen.

Iets voor jou? Reageer voor donderdag 3 juni a.s. 23 uur op dit bericht. En wil je TWEE keer kans maken? Blog dan over Een Nieuw Avontuur, Omstebeurt, dit blog of deze Give-away en reageer een tweede keer met een link naar jouw bericht.
At random zorg ik weer voor een winaar en zij/hij krijgt het pakket z.s.m. na ontvangst van adresgegevens in den brievenbus. Voor nop.
Hoera.

* klein, maar niet geheel onbelangrijk voetnootje:
er is nog meer onderweg: we brengen de voorraden van Snoffs en Skummis weer op peil, er worden weer gelukshazen gemaakt, de tape is al in ontvangst genomen door de NL douane en we zijn naarstig op zoek naar mooie setjes briefpapier (tip...?)

38 opmerkingen:

  1. la Marelle vind ik echt geweldig. Lief en een beetje stoer tegelijk! Bedankt voor de kans om iets te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi! Ik doe mee.
    PS. Ben heel erg blij met de travel journal van Sukie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa, ik hou van La Marelle! (Vooral Nathalie Lete, maar eigenlijk alles wel)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wij doen graag mee! Wat een mooi pakketje heb je daar. (mijn kansen verdubbelen lukt niet, bloggen doe ik zelf (nog) niet)
    Maar hopelijk is 1 kans voldoende :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, ik doe mee!! Zo'n mooi pakketje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook ik ben helemaal weg van La Marelle, heb er al een berg kaarten van gestuurd en lekker zelf gehouden ;-) :-D Dank je wel voor deze actie, hartstikke leuk van jullie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk pakket, als ik win vrees ik dat ik wel zal moeten delen met mijn nichtje. Als ze komt logeren vindt ze het heerlijk om te knutselen met je prachtige plakband.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor! Ik doe graag mee.

    Fienke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh ik houd van La Marelle! Ik doe mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Caroline Zijderveld30 mei 2010 om 12:42

    Wat een leuke spulletjes! Ik wil ook graag meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Excuses, ik vergat me aan te melden. Bij deze nogmaals een reactie...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooooh dat wil ik ook! Mooi!
    I'm in!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe mee!! Komt 'ie! http://mrsx24.hyves.nl/blog/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kijk vaak op jullie site en heb al mooie schriftjes besteld. Dit pakket zou ik zeker graag winnen.

    Bedankt voor zoveel moois op jullie site
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. La Marelle, wat was ik blij toen ik dat ontdekte! Inmiddels hangt er een prachtige kartonnen poster bij mijn zoontje op zijn kamer, heb ik zelf diverse notitieboekjes en heeft mijn zus een geweldige ketting met vogel om haar nek hangen.
    De kans om iets te winnen laat ik dan ook zeker niet voorbij gaan!

    Groetjes,
    Nienke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Klein geluk is fijn geluk, en dit echt een pakketje om blij van te worden! Ik ben zelf ook geboren met zo'n vreemde liefde voor papier en print (veel leuker dan digitaal!) dus ik kan me jou zo voorstellen tussen al dat moois... En gedeeld geluk nog leuker geluk, dus helemaal leuk dat je zomaar weer een leuke give-away op poten zetten! Ik wens iedereen (en natuurlijk ook mezelf :-) veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hier word ik toch zo hebberig van.. prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. En wat mag ik nu nog zeggen?
    Zelfs vanuit Brazilie word ik erg blij van al dat leuks!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een vrolijk idee ! Ik doe ook graag mee....
    Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wat een prachtig setje. Ik
    doe graag mee. Groetjes, Gina.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi; superleuk! Graag maak ik kans op dit laMarelle weggeefsetje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Marianne Strik31 mei 2010 om 09:46

    Jaaa te gek, ben gek op al die spulletjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Stiekem ben ik wel jaloers op je tussen al die dozen met moois! Ik geniet graag met je mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Die spulletjes zien er erg leuk uit! Ik ga meteen in de webwinkel kijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk! Tuurlijk doe ik ook mee. Ben gek op de spulletjes van La Marelle.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat is leuk, ik wil ook graag kans maken op dit pakketje!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ooooh ik word helemaal zomervrolijk van dit mooie pakketje. Zet me maar op de lijst! Zita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. En natuurlijk ook verspreid via Twitter, Zomerzondag: http://twitter.com/Zomerzondag

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een nieuw zomers avontuur beginnen met enkele spulletjes van La Marelle... wat wil een mens nog meer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oooh ja, hier word ik echt helemaal giga blij van!

    Groet Ruth

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ze zijn leuk! Ik blog (nog) niet. helaas... pindakaas..(lekker met chocoladepasta en bebogeen)Maarre, ik zal je laatste tweet nog even snel rondtwitteren...

    grtz Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ha! Heb ik even mazzel dat ik jouw reactie nog op tijd las!

    Ik wil wel mee dingen: graag zelfs!

    (En bedankt voor de complimenten...)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Op de valreep! Leuk La Marelle! Via je nieuwsbrief/mail was ik al eerder hier, maar ik was toen totaal afgeleid door je mooie foto's op Flickr! Ik kijk al uit naar Toy Story 3, maar je hebt daar op Flickr veeeel meer dan die geinige Woody! Heel inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen