1.4.10

En ineens was het zo'n dag


Raindrops on roses and whiskers on kittens
Bright copper kettles and warm woolen mittens
Brown paper packages tied up with strings
These are a few of my favorite things

Cream colored ponies and crisp apple streudels
Doorbells and sleigh bells and schnitzel* with noodles
Silver white winters that melt into springs
These are a few of my favorite things

When the dog bites
When the bee stings
When I'm feeling sad
I simply remember my favorite things
And then I don't feel so bad


En lieve lezeraar, vertel eens: wat zijn nou zoal jouw favorieten? Van welk futiels word jij nou gelukkig?

* van die schnitzel word ik trouwens helemaal niet zo gelukkig, maar dat terzijde

5 opmerkingen:

  1. Haha, grappig. Ik zag je blog bij Zevendwergen en heb het net vorige week ook over The sound of music gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik word gelukkig van zoveel dingen!
    Mooie wolken, de zon die voor schaduwen op de grond zorgt, vlindertjes, bloemen, gezichtjes van kinderen, Ben&Jerry's ;), mooie ansichtkaarten, patroontjes op papier, een opgeloste puzzel, een kaartje krijgen, musicals, gestort loon, regen als ik in bed lig, wat drinken met een vriendin....nouja, ik kan nog wel even doorgaan...:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij de Blokker zo´n Littlest Pet Shop wormpje zien liggen, met van die grote natte ogen...en die dan voor je kopen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoorde gisteren een liedje van de diepvriesdames over de kapper (die ze ontvoerd hebben. Ik was op slag gelukkig. zelfs zo dat ik later op de dag de slappe lach kreeg met buikpijn erbij (omdat mijn buikspieren het niet aan konden...auw) wauw, fijn zo'n momentje.
    www.dediepvriesdames.nl

    BeantwoordenVerwijderen