23.4.10

Eh-mee-zing Etsy

Ik heb m'n Eerste Etsy-aankoop gedaan.

Nu zie ik je frons. Je eerste?
Zie, er zijn van die dingen waar ik niet van weten wil. Omdat ze te groot zijn. Omdat ze er alle schijn van hebben dat ze mijn al te volle wereld gaan laten knappen. Zoiets als Twitter. Of Facebook. LinkedIn. Etsy.

Maar toen werd ik enthousiast gewezen op de Tissue Paper Poms. En het hek ging los.
En nu we -hey, zo'n eerste keer doorsta ik dus écht niet alleen- de Poms ook nog in 3 dagen (!) binnen hebben, vanuit Amerika én ze fantastisch blijken...
Och... bewaar me!

2 opmerkingen:

  1. Wat zien ze er gaaf uit!!! Erg mooi en snap het helemaal dat je deze poms toch echt niet voorbij kunt zonder ze te kopen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel mooi! Maar wat een prijs! Ik heb ze een tijdje geleden zelf maakt door deze tutorial te volgen: http://www.marthastewart.com/how-to/tissue-paper-pom-poms-how-to

    BeantwoordenVerwijderen