21.3.10

Te geef #5

Het is vandaag officieel Lente! Aha, ziedaar, een reden om weer eens wat weg te geven. En ik kan niet bedenken wat er meer gepast zou kunnen zijn dan een setje wenskaarten van Jeeetje. Fris en frivool met vogels, vlinders en hier een daar een fibelle (zoals onze jongste ze al jaren noemt). Drie dubbele wenskaarten met elk een kleurige enveloppe.

Van ontwerper achter Jeeetje, Jenny Lindhout, verkopen we de geweldige pasfotoboekjes 'Kijk Mij' Erg leuk voor een hele schoolcarriere aan pasfoto's. Je kent ze misschien wel: de bladen hebben er de afgelopen maanden vaak aandacht aan besteedt.

Maar goed, weggeven dus. Aan jou? Reageer voor 31 maart het 23e uur op dit bericht. At random zorgen we weer voor een winaar en zij/hij krijgt de kaarten z.s.m. na ontvangst van adresgegevens in den brievenbus. Voor nop.
En nu de zon weer in!
Hoera.

11 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten! Ik wil graag een kans maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja leuk. ik doe mee! en stuur de kaart aan al mijn liefjes.. dat zijn er precies 3!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een mooie kaarten. Die verdienen een lijstje. Zou mooi zijn als dat bij mij in huis kon zijn natuurlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die zijn leuk zeg! Ik wil graag meedoen aan deze give-away!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OOh super mooie kaarten!
    Ik doe mee!
    Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had hier toch echt een reactie geplaats :(

    Nouja...ik stel me graaaag beschikbaar!
    (Heb trouwens net pakje kaarten van jullie binnen, MOOI!)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. joehoe, ik voel dat de computer mij gaat kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. martine bastmeijer23 maart 2010 om 13:28

    super mooi, die passen heel goed bij onze pas geschilderde muur...

    groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen