15.2.10

Vliegende olifant voor niks

Je neemt een liniaal, een stanleymesje, een mes, lijm en een spijker zonder kop. Print deze PDF en neemt een kwartiertje de tijd om te werken aan je nieuwe papieren vriend. Want jij houdt van vliegende olifanten. Ja toch?
Bekijk ook deze stop-motion video waarin hij tot leven komt en z'n eerste vlucht maakt!

En voor wat betrekt de oranje JNY jurk in maat 122...?
Om 21.36 uur stipt en exact werd zomaar at random LAURA de winnaar! Mail je ons je adres?
(picture taken from paperkraft.net)

3 opmerkingen:

  1. ooohh wat een fijn olifantje...(en wat een lief papiertje ook)

    aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een cutie! Ik ben echt heel erg benieuwd naar het pakketje dat ik binnenkort van jullie krijg - spannend! En in de tussentijd heb ik jullie ook genomineerd voor een Award - check mijn blog voor het hoe en het waarom ;-)

    http://www.ozowiezo.nl/blog/?p=1985&langswitch_lang=en

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, ook leuk. Zelf ben ik al jaren fan van de The Toymaker.

    Groetjes,

    Ka.
    http://pinkacollection.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen