28.2.10

Te geef #4

Het was onze eerste inkoop. We waren al geruime tijd fan van de mooie circusprent. Shirts, jurken, broekjes, rompers, we sleepten lá-dingen aan voor onze eigen kinderen vanuit Scandinavie of Engeland.
En wat waren we trots, de eerste dealer in Nederland.
Maar de zaken verliepen niet zo gladjes. Miscommunicatie, niet ontvangen orders, spookleveringen, eindeloze mailwisselingen, die dan weer wel, dan weer niet beantwoord werden.

We stoppen met Plastisock.
Want het moet allemaal ook vooral heel erg leuk blijven.

De afgelopen maanden hebben we via de outlet de laatste exemplaren voor schappelijke prijsjes van de hand gedaan. En toen was er ineens nog maar één muts.
En wat pijn in onze harten.



We nemen afscheid met het weggeven van deze muts. Heb/ken of wil je een baby. Pasgeboren of klein gekopt? Reageer op dit bericht voor 12 maart 23 uur bij voorkeur met bemoedigende woorden of wat oh's-en-ah's.
Uit zij die reageren trekken we - bekende procedure inmiddels - een winnaar.
Die hopelijk heel gelukkig is.
En dat verzacht voor ons dan weer de pijn.
Win-win zeg maar.

P.S. er komt een ander merk in de plaats van Plastisock! Nog even geduld...

9 opmerkingen:

  1. De juf van mijn tweeling van 11 heeft afgelopen woensdag een baby gekregen. Een dochter: Iris. Ik denkt dat zij dit mutsje wel leuk zal vinden. Jammer voor jullie dat het niet is gegaan zoals jullie hoopten, maar veel succes met jullie nieuwe avontuur. José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooow :( ik heb zelf dan wel geen babytjes,
    maar wel 2 minibroertjes en zo was ik wel
    bekend met het merk en ik vond het geweldig!!!
    Jammer dat die dingen dan zo kunnen lopen zeg!
    Maar ik reageer natuurlijk niet voor niks op
    dit berichtje, want mijn zwangere vriendinnetje
    (eind maart/begin april moet ze bevallen) kan
    zo'n prachtig mutsje wel gebruiken :D! hihi!
    Liefs Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooooh! en Aaaaaah! Wat jammer en wat slim om dan de knoop door te hakken om te stoppen. Gelukkig hebben jullie nog genoeg ander leuks!
    Ik doe ook graag mee voor het mutsje, zwangere vriendinnetjes genoeg...(onze kinderen zijn groot gekopt :))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooIKooh aaWILaah ooGRAAGooh aaDATaaa ooMUTSJEooH
    aaWINNENaah

    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn zoontje Cisse heeft zo'n mutsje gehad als baby,deze winter als peuter en nu wil ik er nog zo eentje voor de lente! Echt super schattig! Hoooooooo zoooo lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. aiai zo schattig toch! mijn derde nichtje wordt binnenkort geboren, die kan wel een fris lentekapje gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik zou bijna nog baby willen..
    helaas hier de koppies te groot. doe toch graag mee, altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooooh, jammer dat onze jongste al de babyfase ontgroeid is, want wawww, zo'n fleurig mutsje, dat zou beslist heel schattig staan! Maar geen nood: met een nicht die net bevallen is van een dochtertje Maëlle en een tweede nicht die hooghoogzwanger is (uitgerekende datum deze week) zou dit lieve mutsje een ontzettend geapprecieerd kadootje zijn. Ik doe dus mee voor deze toffe weggeef-actie.
    Groetjes, sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aaahh, superleuk mutsje!
    En met plannen voor een 2e telg extra leuk! Zwijmel.....
    Met dit mutsje komt de lente in zicht, zo vrolijk!

    Gr Ruth

    BeantwoordenVerwijderen