2.2.10

Te geef #3

Terwijl we nog met volle teugen genieten van dikke sneeuwvlokken, bolbuikige sneeuwmannen en bloedstollende ijsballengevechten, beginnen we alvast met een deel van de voorjaarscollectie. Aan onze nieuwe vriendin Jenny de eer! Vanaf nu vind je in onze winkel de eerste (bont) bedrukte stukken van haar ontwerp en er volgt binnenkort meer. Ook van Snoozy, Duns en Maxomorra!

Omdat we graag willen weten wat we verkopen, hebben we een JNY-jurk een paar keer gewassen* en we zijn tevreden met het resultaat! Maar met vier jongens en een klein dametje onder de onzen, vindt deze jurk bij ons niet meteen een bestemming. Daarom geven we 'm weg!

Het is een maat 122, dus geschikt voor een dame van 5, misschien 6 jaar. Heb je er één die aan die voorwaarde voldoet of weet je wel iemand blij te maken met deze jurk, reageer dan voor 15 februari 21 uur op dit blog. Onder al die reageren trekken we at random een winnaar (dus reageer niet anoniem).


* over wassen gesproken: dat doen we hier tegenwoordig met Ecoballs. Tip!

16 opmerkingen:

  1. Wees maar zeker, hier in huis woont er een jongedame van 6 jaar, met maatje 122, houdt van zwierige en zelfs gewassen jurkjes!
    Wij doen mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eco balls, hoe bevalt het? geen heftige geurtjes meer in de was kamer? Het lijkt me wel wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik doe mee! ken nog een leuk meisje met maat 122. die loopt hier zo mee weg...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ook de andere jurkjes in de webshop.
    Ik doe ook graag mee. Met 2 dochters in maat 122 is 'ie meer dan welkom :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jurken, Jurken. Jurken. Jurken. Je kunt er niet genoeg van hebben als je 5 jaar bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaa,hier is ook een dame van 5 die héél graag jurken draagt!!!Ze heeft eigenlijk maat 116,maar groeit ze vanzelf wel in ;)
    Groetjes van Paula Kerkdijk(omstebeurtfan)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig heb ik ook een dochter van 5 daar daarin zou passen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooierd, heerlijke kleur geel is dit. Helemaal goed voor onze dochter van 4!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaa, ik weet een heel lief bijna jarig, bijna 5-jarig meisje dat hierin past!
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik ben hier nieuw, heb 2 dochters die dol zijn op jurkjes. wie weet maken we een kans?
    Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke testactie.
    Ik doe graag mee.
    Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kom net voor de eerste keer op deze blog terecht,en zie net dat er een webshop bijhoort...interessant!
    Ik heb een dochter van vijf en doe dus graag mee voor het jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. jeetje! wat een geweldige merken verkoop je!! ben al even op al je sites en blog aan het neuzen!! leuk! en van dat jurkje, worden we ontzettend vrolijk! wat een leuke weggeef!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mijn meid moet nog 5 worden, maar komt dus wel in aanmerking. Tuurlijk doen wij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk idee! En mijn dochter van zes zou er erg blij mee zijn, ze is dol op jurkjes en rokken, daarom plaats ik een berichtje voor haar. Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen