21.1.10

Te geef #2

Op de Dag dat ik mijn Verstand verloor, arriveerde de lang verwachte levering van La Marelle en Papier uit (jawel) Frankrijk. En werd mijn dag een soort van goed.



Er zijn weer volop nieuwe kaarten, buttons en magneten. Boekjes. Blokjes briefpapier, kookschriften, reisschriften, rekenschriften, schriften voor blauwe plekken en gekke ideeen.


En - hoe mooi!- boekenleggers.


Vier verschillende stuks maarliefst.
En ze zijn te geef.

Uit al die reageren op dit bericht voor 26 januari 21 uur, trek ik at random vier winnaars. Heb je een voorkeur, vermeld dat dan in je reactie.


10 opmerkingen:

  1. Ik wil wel meeloten, wat een mooie spullen!!!!

    XO Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga voor de prinses op de erwt!
    Groeten Koos.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil meedoen! Vind ze allemaal mooi, gehalve die met die vissen..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil ook graag mee doen, ik heb geen voorkeur, het zou al lang geweldig zijn als ik wat zou winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooooo wat weer mooi! de prinses doet me aan iemand denken..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh!
    make my day!

    De eerste heeft mijn voorkeur.

    Groet Ruth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb pas je site ontdekt en wat een geweldige spulletjes staan er op. Ik zag de boekenleggers op de Franse site van La Marelle en was er meteen verliefd op en nu zie ik het dus hier in een keer bij jou. Wat een toeval.
    Maar ik wil dus supergraag mee loten. Die met de prinses op de erwt vind ik het mooist en dan die tweede met dat konijn? of wat is het eigenlijk? Het is nu al laat maar ik kom zeker vaker terug.
    Groetjes, inge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind de eerst de allermooiste! En doe dus ook graag mee met de loting.....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook ik ga voor de prinses op de erwt :)

    BeantwoordenVerwijderen