27.1.10

In de basis

Na een lange, lange, lange zoektocht vonden we voor omstebeurt bij Jenny in Zweden de perfecte basics. Mooie, heldere kleuren die heel goed matchen met de bonte kledingstukken in onze collectie. En - niet onbelangrijk- heel betaalbaar. Jenny is erg blij dat haar kleding vanaf nu buiten Zweden wordt verkocht. Ahwel, win-win dus!


Over winnen gesproken: ik had nog iets uit te delen!
VanMarieke, het parkje is voor jou. Heidi, jij krijgt het dametje met de vlinder. Geeske, de prinses ligt vanaf nu in jouw boek. En tot slot, Tante Tee, zwemmen er vissen naar Enschede (omdat het zo lekker rijmt)
Graag jullie adressen!

4 opmerkingen:

  1. Tante Tee? Dat ben ik! Heb ik zomaar wat gewonnen? Super zeg!!! Thank you!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk leuk leuk ik heb iets gewonnen. ben er erg blij mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhhhhhhhhhhhhhhh, mijn weekend kan echt niet meer stuk! Dank u dank u!

    XO Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha ha, Ik heb niets gewonnen maar wordt al blij van deze berichtjes! Fijn dat 'winnaar zijn' zo een geluks momentje bezorgen kan. Geniet ervan, zeg ik dan.

    BeantwoordenVerwijderen