30.12.09

Op zichzelf


Vanaf zijn geboorte was pop - later genaamd Stuubie - de bedgenoot van onze Jongste. Maar nu is hij vier. Wordt de my-little-pony-reclame met boegeroep aanschouwd. Spelen ze superheldje. En kunnen meisjes ├ęcht nooit vrachtwagenchauffeur worden.
En moet Stuubie het bed uit.

We hebben voor haar het mooiste meisjesbed gemaakt dat je je maar kunt wensen. Met veel prinsessenmatrassen. Zonder erwt.

En hij schoof er een rammelaar bij.
En vroeg of de paddestoellamp 's nachts wel aan mocht.
Voor haar.

4 opmerkingen:

  1. Geweldig... Stiekem hebben bijna alle jongetjes (klein en groot) toch wel een hartje van goud.

    Al willen ze dat liever niet toegeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat geweldig! Dit is een heel mooi plaatje zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klopt het dat ik er zelf emotioneel van word? Ik heb namelijk wat tranen in mijn ogen staan. Ik weet het hoort bij ontzwangeren...maar de wetenschap dat onze zoon Lasse straks ook nog dit soort dingen krijgt. Ha daar schiet ik dus van vol. Lekkr zo'n emotioneel momentje op het end van de dag. Dank je wel!
    Joanna

    BeantwoordenVerwijderen